כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
במחנה הפליטים

שבועיים לאחר דריסת השוטר בכביש 1: החשוד נעצר ע"י מסתערבים | תיעוד

נער בן 18 תושב מחנה הפליטים נעצר בחשד לדריסת שוטר אגף התנועה לפני כשבועיים - באמצעות קטנוע גנוב | לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים, הם אלו שעצרו את החשוד במחנה הפליטים שועפאט

שבועיים לאחר דריסת השוטר בכביש 1: החשוד נעצר ע"י מסתערבים | תיעוד
הרוכב בכביש 1 צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה הלילה את החשוד שנמלט ממחסום משטרתי עם קטנוע גנוב - ודרס שוטר תנועה לפני כשבועיים על כביש 1. החשוד, בן 18, נעצר ע"י לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים במהלך פעילות שנערכה הלילה במחנה הפליטים שועפאט שבצפון העיר.

כזכור, שוטר התנועה היה באותה עת במחסום יזום על הכביש לאיתור הקטנוע הגנוב ונדרס, נפגע באורח קל ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. מיד לאחר הדריסה הוזעקו כוחות משטרה שביצעו סריקות באזור. הקטנוע הגנוב אותר נטוש ונתפס ע"י המשטרה. במקביל, המשטרה פתחה בחקירה במטרה לאתר את החשוד במעשה.

החשוד שנעצר הלילה, הועבר לחקירה בתחנת הראל של מחוז ירושלים. בהמשך היום הוא יובא בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובכל הכלים שברשותה נגד עברייני הרכוש האלימים, ובפרט גנבי רכב שלא בוחלים באמצעים בניסיון להימלט מזרועות החוק ולהשלים את ביצוע הפשע, גם במחיר של סיכום חיי אדם ופגיעה פיזית בשוטרים או ביתר משתמשי הדרך".

דריסת שוטר מחנה פליטים שועפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד