כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"כל עקיפה חושבים מיליון פעם"

עדות מהכביש המסוכן: "אין יום שאין תאונה"

התאונה השבוע בכביש 60 בה נהרג מתן בן ה-6, העלה לדיון את הסכנה העצומה שיש בכביש בעקבות נסיעת הפלסטינים. אחת הנוסעות, שהעידה בעבר שכמעט נהרגה גם היא: "בתור אחת שאבא שלי נרצח בכביש הזה, אני הרבה יותר מפחדת למות בתאונות דרכים שם"

עדות מהכביש המסוכן: "אין יום שאין תאונה"
זירת התאונה הקטלנית צילום: מוקד בנימין

הסכנה בנסיעה בכביש 60 שביהודה ושומרון בעקבות התנהגות הפלסטינים עולה לסדר היום, בעקבות מותו של הילד מתן צינמן בן ה-6, שפלסטינים התנגשו ברכב משפחתו.

אורית מרק אטינגר, שאביה הרב מיכאל (מיכי) מרק נרצח בכביש, סיפרה לפני מספר חודשים שכמעט נהרגה באותו כביש, שהוא עם שני נתיבים וללא שוליים, בעקבות עקיפת רכב שהגיע מולה.

אמש סיפרה ב'ערוץ 12' על הסכנה בכביש: "אין יום שאני לא עומדת בפקקים כי היה עוד תאונה, זה ברמה של יום-יום. אני באמת לא זוכרת יום שלא היה תאונה פתאום בדרך".

"בתור אחת שאבא שלי נרצח בכביש הזה, אני הרבה יותר מפחדת למות בתאונות דרכים שם. כל עקיפה אתה חושב מיליון פעם לפניי, אתה ממש נזהר", היא הוסיפה.

"אני הרבה יותר שומרת על החיים שלי, כי אני יודעת שהם לא נזהרים אז לפחות אני צריכה להיות יותר זהירה". המראיין, ירון אברהם, סיפר: "אני נמנע מהגעה לכביש הזה", ואורית הגיבה: "זה עצוב, לא עדיף לבוא ולמנוע את זה?", תהתה.

אורית מרק כביש 60

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד