כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תעלומת ההיעלמות

גיטי קליינרמן על העצור בפרשה: "מוישי דיבר עליו"

אימו של מוישי קליינרמן התייחסה הבוקר לזהותו של החשוד במעורבות בהיעלמות בנה: "כבר מזמן שמעתי את השם" | אתמול: אחד החשודים שוחרר ממעצר

גיטי קליינרמן על העצור בפרשה: "מוישי דיבר עליו"
מוישי קליינרמן צילום: באדיבות המצלם

אימו של מוישי קליינרמן, שנעדר מזה כארבעה חודשים, אישרה הבוקר (שישי) כי לבנה הייתה היכרות עם העצור בפרשה - סולומון אברמוב. אתמול התיר בית המשפט לפרסום כי אחד החשודים בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, הוא סולומון אברמוב, תושב ירושלים בשנות השלושים לחייו. החשוד השני שהיה עצור במסגרת הפרשה שוחרר אמש ממעצר, ללא תנאים מגבילים.

"כבר מזמן שמעתי את השם", אמרה היום קליינרמן בראיון לרשת ב. "מוישי דיבר עליו. אבל אני מעדיפה לא לדבר על אנשים. כל אחד יכול לעשות את התשובה שלו. אני מודה למשטרה אך לא מרפה עד שלא אראה את מוישי בבית. אני רוצה שהוא יחזור לאמא חזקה".

מוקדם יותר השבוע הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה נעצרו בימים האחרונים שני חשודים. אחד מהם, סולומון אברמוב, שנעצר לפני למעלה משבוע במסגרת חקירה אחרת - ובהמשך נקשר שמו להיעלמותו של קליינרמן. החשוד הנוסף נעצר ביום שני האחרון. אברמוב חשוד במעורבות בהיעלמותו של מוישי, אך טרם ברור האם הוא אכן יוביל לפריצת דרך בפרשה.

קליינרמן נעדר מזה 125 ימים. הוא נראה בפעם האחרונה ביישוב מירון - אך מאז נעלמו עקבותיו. במשפחתו של מוישי אמרו השבוע כי הם "סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך, על מנת לאתר את מוישי יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום".

 

מוישי קליינרמן נעדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד