כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי שמעצרו הוארך

128 ימים להיעלמות מוישי קליינרמן, האם גיטי: "לא בטוח שהחשוד קשור"

128 ימים חלפו מאז שהנער החרדי מוישי קליינרמן, נראה בפעם האחרונה. למרות ההתפתחות בחקירה, אמו גיטי לא ממהרת להגיע למסקנות | "לא בטוח שהוא קשור להיעלמותו", אמרה על החשוד שאתמול הוארך מעצרו והוסיפה: "זה שהמשטרה פועלת ועושה דברים - זה נותן לי גב"

128 ימים להיעלמות מוישי קליינרמן, האם גיטי: "לא בטוח שהחשוד קשור"
מוישי קליינרמן, בני המשפחה במירון צילום: באדיבות המצלם/דוד כהן, פלאש 90

אתמול (ראשון) האריך בית משפט השלום בירושלים את מעצרו סולומון אברמוב, החשוד בפרשת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, שנעדר מזה 128 ימים. מעצרו הוארך בארבעה ימים נוספים. למרות ההתפתחות בחקירה, אמו של מוישי, גיטי קליינרמן לא ממהרת להסיק מסקנות.

"לא בטוח שהוא קשור להיעלמותו", אמרה הבוקר גיטי קליינרמן. בראיון לאתר ynet, נשאלה האם מוישי הזכיר את שמו של אברמוב בתקופה של לפני ההיעלמות. על כך השיבה כי היא "לא רוצה לחשוף מידע. לא אוהבת לדבר על אנשים. המשטרה תעשה את מה שצריך".

"זה שהמשטרה פועלת ועושה דברים - זה נותן לי גב. גם העובדה שעם ישראלי איתנו", אמרה גיטי. "אני כל הזמן שומעת שמשתדלים, מכניסים שבת מוקדם, מתפללים - זה נותן לי כוח, אנחנו עם אחד".

גיטי הוסיפה וסירה כי למרות הימים הרבים שחלפו, היא "כל הזמן משדרת לילדים שאין רע בעולם - כל מה שהשם עושה זה טוב - גם אם אנחנו בחושך, הכול עלום ומוישי נעלם". לדבריה, "לבתי בת ה-4 נעלם הבקבוק. היא אמרה לי שזה כמו מוישי - הוא נמצא אצלנו בכל מקום ובכל רגע בחיים".

בסוף השבוע שעבר התיר בית המשפט לפרסום כי אחד החשודים בהיעלמותו של מוישי, הוא סולומון אברמוב, תושב ירושלים בשנות השלושים לחייו. החשוד השני שהיה עצור במסגרת הפרשה שוחרר ממעצר, ללא תנאים מגבילים.

מוקדם יותר הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה נעצרו בימים האחרונים שני חשודים. אחד מהם, סולומון אברמוב, שנעצר לפני למעלה משבוע במסגרת חקירה אחרת - ובהמשך נקשר שמו להיעלמותו של קליינרמן. החשוד הנוסף נעצר ביום שני האחרון. אברמוב חשוד במעורבות בהיעלמותו של מוישי, אך טרם ברור האם הוא אכן יוביל לפריצת דרך בפרשה.

מוישי קליינרמן היעדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד