כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הממשלה נכשלה"

האיומים מתחדשים: "התפטרות המונית בכל בתי החולים"

בתגובה לדחיית הממשלה של קיצור התורנויות של הרופאים המתמחים לספטמבר 2023, בפורום של המתמחים מודיעים כי הם מחדשים את מחאתם ומאיימים להוביל לגל התפטרויות בבתי החולים בכל רחבי הארץ. יו"ר הארגון: "במקום לקחת אחריות, הממשלה מסתתרת מאחורי תירוץ הבחירות"

האיומים מתחדשים: "התפטרות המונית בכל בתי החולים"
מחאת המתמחים-ארכיון צילום: פלאש 90

בארגון של הרופאים המתמחים מודיעים היום (שני) כי הם מחדשים את מחאתם בעקבות החלטת הממשלה לדחות את קיצור התורנויות של הרופאים המתמחים לספטמבר 2023.

במסיבת עיתונאים שקיימו הצהריים מובילי הארגון של המתחמים, 'מרשם', הם הודיעו כי בימים הקרובים הם יובילו לגל התפטרויות בבתי החולים. "אם עד ה-25 באוגוסט לא ימולאו דרישותינו - נתחיל בהתפטרות המונית של מתמחים בכל בתי החולים בארץ", אמרה יו"ר הארגון ד"ר ריי ביטון.

"במקביל, בימים הקרובים אנחנו גם ננקוט בפעולות מחאה נרחבות בתוך ביה"ח ומחוצה לה. 26 שעות תורנות היא פשע, וכולם יודעים וכולם ממשיכים. הממשלה אולי התקפלה אבל אנחנו לא. אנחנו מחדשים את המאבק", הוסיפה.

ד"ר ביטון תקפה את הממשלה, "הבחירות משמשות תירוץ עלוס לחוסר משילות. הממשלה הזו נכשלה מקצועית וערכית גם כי לא עמדה בשום התחייבות ובשום הסכם איתנו וגם כי היא ממשיכה העסקה פוגענית ומסוכנת בתנאים של עבדות. במקום לקחת אחריות, היא מסתתרת מאחורי תירוץ הבחירות".

 

מתמחים שביתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד