י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"איפה ההתקפיות?"

תושבי הדרום זועמים: "זה ניצחון לטרור בלי שהם ירו"

כבר יותר מיומיים שתושבי עוטף עזה תחת מגבלות קשות, בעקבות הוראת צה"ל והחשש מפעולות נקם מרצועת עזה. התושבים חשים שחייהם חשובים פחות כאשר אין שוב תקיפות ברצועה בזמן שחייהם נעצרו: "מטריד מתי זה יקרה עוד פעם, למדינה אכפת יותר מתל אביב"

תושבי הדרום זועמים: "זה ניצחון לטרור בלי שהם ירו"
חסימת כבישים צילום: פלאש 90

תושבי עוטף עזה נצורים מעל ל-48 שעות בעקבות החשש מירי ופעולות טרור מרצועת עזה לעבר ישראל וזאת על רקע מעצרו של מנהיג הג'יאהד האסלאמי בג'נין.

כמה מהתושבים משמיעים את קולם, ומעידים על מה שמתרחש, נושא שנדחק למרבה הפלא לשולי החדשות. "דין שדרות הוא לא דין תל אביב. הישובים ישתנו, המציאות נותרה בעינה", אומר נדב פרץ, תושב נחל עוז לגל"צ.

לדבריו, "מה שקורה פה לא שקול למה שקורה במקומות אחרים. לא מזמן נורו שתי רקטות באמצע הלילה צה"ל הגיב בתקיפה משמועתית וחיסל אתר ייצור לרקטות. למה צריך לחכות לירי הזה? אנחנו יודעים שיש אתר של ייצור רקטות".

"איפה ההתקפיות? איפה ההרתעה? זה מה שמונע את ההרתעה - לסגור את השגרה, לעצור את הרכבת להגביל את התנועה של התושבים. זה לא מחזק הרתעה, זה ניצחון לארגוני הטרור מבלי שירו קליע", הוסיף נדב.

עמית כספי, תושב כרם שלום, הפנה זרקור לצד נוסף: "אותי פחות מטריד עד מתי זה יימשך, כי גם היינו במצבים הרבה יותר בעייתים. אני סומך על הצבא וכוחות הביטחון בעינים עצומות שאם אמרו להישאר יש סיבה, אוי ואבוי אם לא".

"מה שאותי מטריד זה כשיוציאו אותנו, מתי זה יקרה עוד פעם. כי כשיש מלחמה אז יורים טילים, אנחנו נמצאים ואין מה לעשות. פה יש מצב, שדרך אגב אף פעם לא קרה, גם בזמני מלחמה שמרתי על שגרה".

עוטף עזה עוצר מתיחות בדרום חסימת כבישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד