כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"אין בליבי שמחה"

האם השכולה מגיבה לחיסול יוזם רצח בנה: "תיקון היסטורי"

מרים פרץ, אימו של רס"ן אלירז פרץ הי"ד, הגיבה לחיסול יוזם רצח בנה, בכיר הג'יהאד האסלאמי חאלד מנסור, לפני כ-12 שנים: "נעשה כאן תיקון. מי שרצח את אלירז, אותו מחבל, אותו איש ג'יהאד, שרצח את אלירז וחיילים אחרים - זה תיקון היסטורי. גם אם עברו 12 שנה, שיידעו שדם יהודי אינו הפקר"

האם השכולה מגיבה לחיסול יוזם רצח בנה: "תיקון היסטורי"

במהלך החיסולים שמבצע צה"ל במסגרת מבצע 'עלות השחר', חוסל בכיר הג'יהאד האסלאמי חאלד מנסור אתמול ברצועת עזה. האם השכולה מרים פרץ, הגיבה לרצח של מנסור, מי שיזם את רצח בנה אלירז הי"ד לפי מספר שנים.

"אין ביום הזה שמחה. גם אם תפסו את המחבל, המנוול הזה שרצח את אלירז ואת אילן החייל שלו ועוד אחרים, אין בליבי שמחה", אמרה בראיון לכאן רשת ב. "כשאני רואה ביום הזה את ארבעת ילדיו של אלירז, הגדול בן 6, התינוקת בת חודשיים, לא מכירה את אבא שלה, לא יודעת מה זו המילה 'אבא' - יש פה כאב".

פרץ סיפרה כי בנה אלירז נולד בח' באב. ביום שישי האחרון, אז צוין אותו התאריך העברי להולדתו, נולדה לה נכדה חדשה. "סגרתי מעגל חיים", פרץ אמרה. "נעשה כאן תיקון. מי שרצח את אלירז, אותו מחבל, אותו איש ג'יהאד, שרצח את אלירז וחיילים אחרים - זה תיקון היסטורי".

"גם אם עברו 12 שנה, שיידעו שדם יהודי אינו הפקר. אני לא רוצה שאף משפחה תחווה חורבן אישי כמו שחוויתי, ולכן אני מתפללת כל כך שיחזרו בשלום. שאף אחד לא ייפגע משום טיל. אנחנו רוצים קצת לחיות כאן בשלום, למרות שיש בינינו כל כך הרבה רעשים ופערים", הוסיפה.

 

 

מרים פרץ אלירז פרץ מבצע עלות השחר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד