י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לראשונה מאז ההיעלמות

השר ביקר את משפחת קליינרמן: "שובר לב"

135 לאחר היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן, בפעם הראשונה מבקר שר בממשלה את המשפחה | השר חילי טרופר פגש את ההורים בביתם במודיעין עילית: "כאבא אני המום וכואב מהפרשה שהיא בגדר תעלומה" 

השר ביקר את משפחת קליינרמן: "שובר לב"
השר טרופר בבית המשפחה צילום: טל מרום

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, הגיע היום (שני) לבית משפחת קליינרמן במודיעין עילית, שבנם מוישי נעדר מזה כארבעה חודשים. מדובר בפעם הראשונה ששר בממשלת ישראל מגיע לביקור רשמי בבית המשפחה. בשבוע שעבר, נזכיר, במשפחה שיגרו הודעה זועמת על התנהלות המדינה. "לא יעלה על הדעת שהדרג המדיני מסיר אחריות מהאירוע", כתבו.

טרופר שוחח עם הוריו המודאגים של מוישי, שהודו לו על כך שהגיע לביתם במטרה לחזק אותם. ההורים ביקשו מהשר לסייע להם לפעול מול שר הביטחון בני גנץ, שיפעיל את היחידות המיוחדות לאיתור נעדרים, כמו גם שיפעל מול ראש הממשלה לפיד.

השר טרופר ציין כי הגיע לביתם כדי להבהיר להם שהם לא לבד. "אעשה כל מה שאני יכול כדי לסייע לכם", אמר. "שובר לב לשמוע שיש משפחה שעורכת 19 שבתות תוך כדי שהיא מחכה לילד שיחזור הביתה - והוא לא חוזר".

"כאבא אני המום וכואב מהפרשה שהיא בגדר תעלומה שחייבים להביא לפתרונה בהקדם. אני איתכם בכל דבר שצריך", הוסיף השר טרופר.

אתמול (ראשון) שחררה המשטרה את סולומון אברמוב, שנעצר בחשד למעורבות בהיעלמותו של מוישי. אברמוב שוחרר למעצר בית, במקביל להמשך החקירה שלפי דשאה נמצאת במבוי סתום.

מוישי קליינרמן נעדר חילי טרופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד