י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אלימות וגניבת רכוש

בגלל ש"לכלך" עליו: אישום נגד הצעיר שהכה את שכנו | תיעוד

לבית המשפט הוגש אתמול כתב אישום נגד נער תושב בית שמש, לאחר שביצע שורת מעשי אלימות וגניבה בעיר | בתיעוד שהופץ ברשת נראה הנער מכה את שכנו באלימות קשה. הסיבה: השכן "לכלך" עליו, לטענתו | המשטרה הגישה בקשה להותירו במעצר בית עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

בגלל ש"לכלך" עליו: אישום נגד הצעיר שהכה את שכנו | תיעוד
הנער מכה את שכנו צילום: באדיבות המצלם

אלימות כלפי שכנים, נזק לרכבים וגניבת רכוש: נער בן 17 , תושב בית שמש, נאשם בשורת מעשי אלימות וגניבה בעיר במהלך החודשים האחרונים. החקירה שהתנהלה בתחנת המשטרה בבית שמש העלתה כי הקטין היה מעורב במספר מקרים של גניבות אופניים ומעשי אלימות כלפי אזרחים תמימים, ביניהם שכניו שהעירו לו על מעשו.

הנער נעצר לפני כשבועיים והועבר לחקירה, שלאחריה נשלח למעצר בית לטובת התקדמות החקירה בעניינו. אתמול (שני) הגישה שלוחת תביעות מחוז ירושלים את כתב האישום נגד הקטין בבית המשפט לצד בקשה למעצר בית עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מחקירת מחלק הנוער בתחנת המשטרה בבית שמש עולה כי בתאריך 24.7, בשעת ערב מאוחרת פגש את שכנו והחל לצעוק לעברו כי הוא "מלכלך" עליו בשכונה, לטענתו. בהמשך התקרב הנער אל השכן והחל להכות אותו בזמן שחבריו אשר נכחו במקום, דאגו לצלם את המעשה ולהפיץ את הסרטון ברשת.

במקרה נוסף, במהלך חודש יוני השנה בשעת לילה, הגיע הנער עם חבריו לאחד מרחובות העיר שם הקים רעש שהטריד את מנוחת אחד השכנים, לפחות, שהעיר לו כי הוא מפר את מנוחת ילדיו. בתגובה לכך, נטל הנער מוט ברזל והחל גורם נזק לרכבו, תוך שהוא מנפץ את שמשת הרכב וגורם נזק נוסף. גם מקרה זה תועד על ידי מי מחבריו של הנער והועלה למרשתת.

כאמור, עם סיום פעולות החקירה במחלק הנוער בתחנת המשטרה, הגישה אתמול התביעה המשטרתית כתב אישום מפורט כנגד הצעיר בגין עבירות של תקיפה, חבלה במזיד ברכב, גניבה ועוד.

קצינת הנוער במשטרת בית שמש, פקד צליל דניאל, ציינה כי "מדובר בחקירה כנגד קטין תושב העיר שהטיל אימתו על כל אדם תמים שנקלע לדרכו זאת תוך שסביבתו במהלך האירועים המיוחסים לו, אף תיעדה את המתרחש ופירסמה את העבירות במרשתת". לדבריה, "לאחר שהושלמה החקירה, הועברו ממצאיה לידי שלוחת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים שהגישה אתמול את כתב האישום נגד הקטין בבית המשפט. אנו נמשיך לפעול כנגד עבירות אלימות ופגיעה בביטחון הציבור ורכושו תוך איתור חשודים ומיצוי הדין עמם".

 

בית שמש אלימות כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד