י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"עברה כל גבול"

בן ארי מגיב ועולה להתקפה: "סזון ונקמני"

לאחר שהפרקליטות הודיעה כי החליטה להגיש נגדו כתב אישום בגין הסתה לגזענות, חכ"ל מיכאל בן ארי תוקף ומודיע שהוא מתכוון להילחם בבית המשפט: "יהיה כאן משפט מושקע, מיטב עורכי הדין". חברי הכנסת מימין חיזקו: "רודפים אותו בניסיון לסתום לו את הפה"

בן ארי מגיב ועולה להתקפה: "סזון ונקמני"
מיכאל בן-ארי צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי מגיב הערב (רביעי) להחלטת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע בחשד להסתה לגזענות, ותוקף בחריפות.

בסדרת ציוצים בטוויטר כתב, "‏כתב האישום הוא לא נגדי, כתב האישום הוא סזון משפטי, עלוב שקרי ונקמני. הולך בראש מורם לבית המשפט, החיזוק שאני מקבל מעם ישראל, חשוב ומעודד. אצטרך אתכם, גם לגיוס מיטב עורכי הדין, למשפט חשוב מאוד. על החופש להילחם על חיינו".

"‏סוף סוף, אחרי שנתיים שאני דורש שיגישו נגדי כתב אישום, החליטו בפרקליטות להגיש. רגע לפני בג"צ שהכנתי נגדם. בבית משפט, גם אני אוכל לשאול שאלות ולהעלות עדים מעניינים. ולהוכיח שאפילו נשיאת העליון שיקרה כדי לפסול אותי. ולא, לא מתכוון ללכת לשימוע. יהיה כאן משפט מושקע, במיטב עורכי הדין", הוסיף.

חברו של בן ארי, חבר הכנסת איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית, חיזק אותו ומסר: "מדובר ברדיפה פוליטית, הם פסלו את מיכאל מלהתמודד לכנסת, עכשיו גם רודפים אותו בניסיון לסתום לו את הפה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "עשרות אמירות מסיתות של חברי כנסת לשעבר וחברי כנסת בהווה מרע"מ, והמשותפת והפרקליטות מעולם לא מצאה לנכון להגיש אפילו לא כתב אישום אחד, ומאידך רודפים את בן ארי ופוגעים בו. המשפט נגדו הוא לא רק נגד מיכאל בן ארי, אלא נועד לסתום את הפה לציבור שלם".

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ, יו"ר הציונות הדתית, צייץ בתגובה ואמר: "‏ההתעמרות במיכאל בן ארי עברה כל גבול. מפסילתו לכנסת, דרך עינוי דין של 3.5 שנים, ועד ההחלטה הערב - בתזמון "מקרי" של ערב בחירות - להגיש נגדו כתב אישום מופרך ובררני הם 100% אירוע פוליטי".

"תומכי הטרור יושבים בכנסת ומחרפים ומגדפים את מדינת ישראל ונגד בן ארי מתנהל ציד מכשפות שקרי. עוד יום עצוב למערכת שלטון החוק בישראל".

מיכאל בן ארי איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ כתב אישום הסתה ברשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד