י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
טרגדיה בלתי נתפסת בבירה

גזירה נוראה: שושנה בת 40, חיה שרה בת 7 וחנה בת השנתיים נהרגו בתאונה

הותרו לפרסום שמותיהן של ההרוגות בתאונה הקשה והנוראה ב'רב שפע' בירושלים. גופותיהן של משפחת גלושטיין מאופקים שוחררו לקבורה לאחר שזוהו על ידי המשפחה. 'בחדרי חרדים' עם הפרטים המצמררים על ההרוגות ומכרי המשפחה שמספרים על דמותה של האם המסורה ע"ה

גזירה נוראה: שושנה בת 40, חיה שרה בת 7 וחנה בת השנתיים נהרגו בתאונה
זירת התאונה המדממת בירושלים צילום: דוברות המשטרה

הטרגדיה הבלתי נתפסת בתאונה הקשה והנוראה הערב (חמישי) מחוץ לקניון רב שפע בירושלים, שם קיפחו את חייהם שלושה בנות משפחה בעקבות אוטובוס שהידרדר בפתאומיות לעבר התחנה והרג את בנות המשפחה לעיני שאר בני המשפחה שנותרו בחיים. 

במקום נהרגו האישה החשובה מרת שושנה גלושטיין ע"ה, בת 40 מאופקים, ובנותיה מרת חיה שרה ע"ה בת ה-7 ובתה הקטנה חנה ע"ה בת השנתיים בלבד. 

מדובר בטרגדיה קשה בקהילה החרדית באופקים שטובי בנותיה הלכו לעולמן באחת, בתאונה מחרידה ונוראה בליל ט"ו באב בעת ששהו בירושלים לרגל ימי בין הזמנים. 

מרת שושנה גלושטיין ע"ה, נולדה בי"ט שבט תשמ"ב לאביה יבלחט"א, הגאון רבי יעקב אלכסנדר ארנפרוינד, ממייסדי קהילת אופקים החרדית ומראשי הפעילים באופקים, מי ששימש כמנהל המתיבתא והקים רשת ישיבות בין הזמנים 'משען לתלמיד' בכל הארץ, אמה הרבנית אסתר שתחי' הינה מנהלת בית הספר 'בית יעקב' לבנות בבאר שבע ואשת חינוך בתיכונים בדרום. 

עוד בנושא:

המנוחה ע"ה למדה במוסדות של הקהילה בבית הספר היסודי 'הדסים', ותיכון 'נווה יוכבד' ובהמשך בסמינר החדש בירושלים, היא גדלה בבית שכל כולו חסד, דלת הבית של משפחת ארנפרוינד פתוחה לכל תמיד, הבחורים באופקים יודעים ומכירים כי זהו בית הכנסת אורחים למען עמך ישראל.

כבת הגדולה בבית משפחת ארנפרוינד הייתה עוזרת בהכנסת אורחים בבית, מכרי המשפחה מספרים ל'בחדרי חרדים' על אישיות מיוחדת ובלתי רגילה, אשת חבר אמיתית שהייתה מצוינת בלימודים ובמידת אצילות בלתי רגילה. 

מתנדבי זק"א מנקים את הזירה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הרב הגאון רבי דב גלושטיין, בנו של יבלחט"א הגאון רבי נתן ישראל גלושטיין, חתנו של הגאון רבי בנימין ביינוש פינקל זצ"ל, ראש ישיבת מיר וחבר מועצת גדולי התורה. יחד הקימו את ביתם על אדני התורה והיראה. 

כל חיה התמסרה לתורה כדי שבעלה שמשמש כראש כולל נחלת משה - 'משען לתלמיד' ובו מסלולי לימוד מיוחדים יוכל להתמיד בלימודו. היא שימשה כרכזת חינוך מיוחד בסמינר החדש של הרב ליברמן באופקים וגידלה את ילדיה לתורה ויראת שמים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר זיהוי הגופות הן שוחררו לקבורה והלוויה תתקיים מחר (שישי, ערב שבת קודש פרשת ואתחנן - נחמו) בשעה 11:30 בבוקר מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות שם ייטמנו, בני המשפחה ממתינים לסבא והסבתא לבית גלושטיין השוהים בחו"ל ועושים את דרכם חזרה ארצה. 

היא הותירה אחריה את הוריה שיחי', בעלה וילדים נוספים כשמתוכם בת שנפצעה בתאונה. אחיה הוא הרב אברהם ארנפרוינד מ'הגמ"ח המרכזי'. 

תהא נשמתם צרורה בצרור החיים. 

אופקים רב שפע משפחת גלושטיין תחנת אוטובוס תאונת אוטובוס תאונה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד