ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
התאונה המחרידה בירושלים

תקלה בתא המטען ו"קופסת החירום": נהג האוטובוס נחקר באזהרה

נהג האוטובוס נחקר במשטרה ומסר את גרסתו לתאונה הקטלנית, בה קיפחו את חייהן שושנה גלושטיין ובנותיה | לפי הנהג, האוטובוס החל להידרדר בזמן שיצא לתקן תקלה בתא המטען | ראש הממשלה לפיד: "הלב נשבר, שלא תדעו עוד צער"

תקלה בתא המטען ו"קופסת החירום": נהג האוטובוס נחקר באזהרה
זירת התאונה בירושלים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה חקרה היום (שישי) באזהרה את נהג שהאוטובוס בו עבד התנגש אתמול בתחנה סמוך לקניון רב שפע בבירה, וגרם למותן של שלוש בנות משפחת גלושטיין מאופקים - האישה שושנה ע"ה ובנותיה חיה שרה בת ה-7 וחנה בת השנתיים בלבד.

הנהג, שעובד באגד כ-17 שנים ונחשב לפי החברה ל"מיומן", גולל בפני החוקרים את שאירע בדקות שקדמו לתאונה. בחקירתו סיפר כי התאונה המחרידה אירעה ככל הנראה בשל תקלה שהחלה בתא המטען. לדבריו בניסיון לטפל בתקלה, בחר להוריד את הנוסעים שהיו על האוטובוס וניגש לבדוק את פשרה. במהלך ניסיונות התיקון, נגע הנהג בקופסת חירום המותקנת באוטובוס, אלא שאז הוא החל להידרדר לעבר התחנה העמוסה בנוסעים.

בתיעוד ממצלמות האבטחה שפורסם דקות לאחר התאונה, נראה הנהג רץ לעבר האוטובוס בניסיון לבלום אותו. בתום חקירתו שוחרר הנהג למעצר בית.

מוקדם יותר הובאו למנוחות בנות משפחת גלושטיין בהלוויה קורעת לב. אב המשפחה, הגאון רבי דב גלושטיין, ראש כולל 'נחלת משה' ספד לרעייתו ולשלוש בנותיו. "היה לי תמיד פלא גדול שהולכים לעבוד בעבודות שונות, ואז יש לילדיהם הרבה קשיים, הציעו לאשתי עבודות ולא לקחה. הייתה לה שליחות לעם ישראל בנעימות המיוחדת שלה. אומרים "ה' נתן וה' לקח", כל אחד יש לו את הזמן שלו בעולם. היא לא הייתה צריכה להיות יותר בעולם".

עוד אמר האב בקול חנוק: "קיבלנו את אמא לפרק זמן קצוב לא יותר מזה, קיבלנו את שרה לפרק זמן קצוב לא היה צריך יותר מזה גם חנה, בזה אנחנו מאמינים שה' ינחם אותנו לא יודעים איך, אבל אותו הקב"ה שעזר לנו עד היום ימשיך ויעזור, אנחנו מתפללים עם על עם ישראל שמשיח". 

ראש הממשלה לפיד כתב מוקדם יותר: "שולח ניחומים חמים לרב דב גלושטיין ומשפחתו, שאיבדו אתמול את היקר להם מכל, האם שושנה ושתי הבנות חיה-שרה וחנה בתאונה מחרידה. הלב נשבר, שלא תדעו עוד צער".

משפחת גלושטיין תאונה בירושלים רב שפע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד