כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מצטרף לפוליטיקה

אשתו של סעדה: "סמוטריץ' הבטיח לשריין, הוא רוצה אותו"

שבועות לאחר הסערה סביב ראיונותיו, סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה מועמד לשירון במפלגת 'הציונות הדתית' - אשתו כתבה לפעילים כי השריון הוא הבטחה מצד היו"ר, אך עדכנה שלא ידוע להם באיזה מיקום, בעקבות ההתנגדות מצד בן גביר במסגרת המו"מ שפוצץ: "מאז לא ידוע לנו שום דבר אחר"

אשתו של סעדה: "סמוטריץ' הבטיח לשריין, הוא רוצה אותו"
משה סעדה צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

רעייתו של ראש סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה, שהודיע על רצונו להיכנס לחיים הפוליטיים, עדכנה היום (שישי) בקבוצה של פעילי המפלגה כי בצלאל סמוטריץ' הבטיח לבעלה שריון במפלגת 'הציונות הדתית'. 

רעייתו של משה, נעמי, הגיבה בקבוצת ווטסאפ לפעילים במפלגה, וכתבה כי "השריון המדובר הוא הבטחה של בצלאל, שרוצה אותו". כזכור, במהלך המגעים עם בן גביר - סמוטריץ' הציע את סעדה למקום השביעי כמועמד מוסכם, אך ב'עוצמה יהודית' רצו להציב במקום השביעי את רכז המפלגה, ובעקבות כך המו"מ פוצץ.

"שמענו שמדובר על מקום 7 אבל שבן גביר לא מסכים. מאז לא ידוע לנו שום דבר אחר", הודתה רעייתו של סעדה. "אנחנו בתקופה מורכבת אבל מרגישים שהצדק יצא לאור ויעשה לעם ישראל רק טוב. לא ידוע לנו מי הבכירים שמתנגדים ולמה, אבל משה מבטיח לעבוד קשה למען מערכת משפט נקיה מוארת ולמען ערכי התורה והעבודה".

הרצון לשריין את סעדה, שעלה לכותרות לאחר שתקף את בכירי מערכת אכיפת החוק לשעבר בריאיון לעמית סגל, מגיע כחלק מהכוונה של סמוטריץ' לפנות לקהל יותר ליברלי, ותקוותו שבפריימריז במפלגה שיערכו בשבוע הקרוב, יקודמו מועמדים בעלי פרופיל כזה, וכך הוא מקווה להביא למפלגתו מצביעים מהימין הרך.

בתוך כך, אתמול דיווחנו על מעין מתיחות בין המועמדות במפלגה לאחר שסקר שבוצע מבין המתפקדים מי המתמודדת הכי מובילה - לא כלל את המועמדת נעמה זרביב, יו"ר ארגון 'שוברות שוויון', מה שהוביל לכעס בקבוצת הווטסאפ של מטה הנשים במפלגה בטענה שזה נעשה באופן מכוון.

הבוקר חברת הכנסת מיכל וולידגר מהמפלגה הגיבה למטה הנשים, והצטרפה לביקורת: "ה'סקר' שנשלח והדיר את נעמה: בעיני ממש לא לעניין. אנחנו 4 נשים בתוך רשימה של 16", וביקשה לתמוך בנשים בפריימריז: "חושבת שכדאי לקדם גם את הנשים הכול כך ראויות שמתמודדות יחד איתי"

 

משה סעדה בחירות לכנסת ה-25 בצלאל סמוטריץ' מפלגת הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד