כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"כדי לגרוף קולות"

אח הנרצח נגד בן גביר: "תפסיק להשתמש בדם"

קרוב של משפחת פוגל הי"ד תקף את חבר הכנסת בן גביר ששוב הזכיר את אחיו, כאשר סורב לבקר את המחבלים שרצחו את המשפחה: "האיש שתלה תמונה של רוצח המונים מנצל קורבנות טרור כדי לגרוף קולות"

אח הנרצח נגד בן גביר: "תפסיק להשתמש בדם"
איתמר בן גביר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מוטי פוגל, אחיו של אודי פוגל, אב משפחת פוגל הי"ד שנרצחו במסגרת פיגוע מזעזע בישוב איתמר בחודש מרץ 2011, תקף את חבר הכנסת איתמר בן גביר והאשים אותו כי הוא משתמש בקורבנות למטרות פוליטיות.

חבר הכנסת בן גביר ביקש לבקר את המחבלים שרצחו את משפחת פוגל לפני מעל לעשור, אך הם סירבו והשר לביטחון פנים סירב לבקשתו. בן גביר פרסם זאת ותקף בחריפות את ההחלטה, אך מסתבר כי לא כולם אהבו את העיסוק של יו"ר עוצמה יהודית בקורבנות טרור.

"‏בהתאם לנוהל ההתרפסות החדש של השר הכושל בר לב, ביקשתי לבקר אצל הרוצחים הנאלחים של משפחת פוגל ולבדוק את תנאי ה-'הכול כלול' שם. בר לב הלך לבקש את הסכמת הרוצחים, הם סירבו והוא מנע את הביקור", צייץ בן גביר. 

אחיו של אב המשפחה, אודי הי"ד, תקף וצייץ בטוויטר: "‏תפסיק להשתמש בדם של אח שלי, חלאה", כתב. הוא הוסיף: "‏האיש שתלה תמונה של רוצח המונים על קיר ביתו מנצל קורבנות טרור כדי לגרוף קולות". יש לציין שעמדותיו מזוהות עם השמאל-הקיצוני.

איתמר בן גביר משפחת פוגל מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד