כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

מפקד המחוז פתח את שנת הלימודים ביישוב החרדי

לרגל פתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך החרדיים, מפקד מחוז ירושלים ביקר היום בקרית יערים | היום נערכו שוטרי מחוז ירושלים לפתיחת שנה"ל בעיר | השוטרים פעלו בקרבת מוסדות חינוך בדגש על בחינת ובדיקת רכבי הסעות

מפקד המחוז פתח את שנת הלימודים ביישוב החרדי
מפקד המחוז בקרית יערים צילום: דוברות המשטרה
מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, ביקר היום (ראשון) ביישוב קרית יערים (טלז סטון) לרגל תחילת שנת הלימודים ופתיחת זמן אלול. מפקד המחוז הגיע כשהוא מלווה ברב הראשי של משטרת ישראל - נצ"מ הרב רמי ברכיהו, ממ"ר ציון תנ"צ קובי יעקובי ונציגי פיקוד המחוז יחד עם מפקד תחנת "הראל" סנ"צ דקר אשל.
 
 
 
את הביקור החלו בפגישה עם ראש המועצה יצחק רביץ שסקר בפני המשתתפים אודות היישוב ומוסדותיו, כאשר הוא מדגיש שהחינוך נמצא במעלה ראשונה בסדרי העדיפויות. בהמשך ביקרו בגני הילדים ובתלמוד תורה "איילת השחר" ביישוב. מנהל התלמוד תורה וצוות המורים קבלו בברכה את האורחים, ותלמידי כיתות א׳ הקריאו בפני הנוכחים את ברכות השחר מתוך סידור התפילה. 
 
 
ממ"ז ירושלים ורב המשטרה בירכו ואיחלו לתלמידים הצלחה רבה בשנת הלימודים.
 

ראש המועצה יצחק רביץ סיפר על ההתמודדות של קיום חיי שגרה למרות חילוקי הדעות בין תושבי היישובלתושבי היישובים הסמוכים. הוא הדגיש את מאמציו למנוע חיכוכים בין המגזרים תוך הידברות ושיח מתמיד כדילפתור עניינים מורכבים בדרכי שלום ושלוה.

 

בכירי המשטרה נדהמו לשמוע גם על ההשקעה של רביץ בפן הביטחוני והסביבתי. הוא סיפר כי המועצההמקומית פועלת להתקין מצלמות אבטחה בכל תחומי היישוב וכי עד כה כבר רישתו את המקום ב-60 מצלמותאבטחה, שנועדו למגר לחלוטין אירועי פשע או ונדליזם מצד גורמים עבריינים או נוער שוליים.

 

רביץ אמר כי בכוונתו להפוך את טלז סטון ל'דובאי של ישראל'. הוא סיפר על ההשקעה באיכות הסביבה, שאףזיכתה את היישוב בפרס 'דגל היופי' בתחרות 'קריה יפה' על שלוש שנות פיתוח וטיפוח איכות הסביבה. ניצחוןשגילה כי רשויות חרדיות אינן מקפידות פחות על ניקיון, יופי וטיפוח המרחב הציבורי.

 

צמרת המשטרה הביעה התפעלות מיוחדת ממצגת הנתונים שהוכנה במיוחד עבורם, ובעיקר מהעובדה שהיישוב נמצא באיזון תקציבי החל משנת 2019 ברצף, למרות שרבים מתושבי היישוב הם חרדים בעלימשפחות ברוכות ילדים, וחלקם אברכי כולל.

 
בד בבד, נערכו היום שוטרי מחוז ירושלים לפתיחת שנה"ל גם בקרב מוסדות החינוך בעיר ירושלים והסביבה. הבוקר פעלו שוטרי אגף התנועה בקרבת מוסדות חינוך אלו בדגש לבחינת ובדיקת רכבי הסעות התלמידים בהיבטי בטיחות. היערכות זאת צפוי להימשך גם הימים הקרובים ותורחב לקראת סוף השבוע.

 

פתיחת שנת הלימודים זמן אלול מחוז ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד