כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בני ברק

בבית הספר לחינוך מיוחד: מפקדי המשטרה השתתפו בפתיחת שנת הלימודים 

בכירי תחנת משטרת בני ברק יחד עם רב מחוז תל אביב פתחו את שנת הלימודים בבית הספר בית חנוך המשתייך למערך החינוך של אהל שרה, השוכן בסמיכות לתחנת המשטרה | "אני שמח שיש לנו, לתחנת משטרת בני ברק שכנים נפלאים כאלה", אמר מפקד תחנת בני ברק

בבית הספר לחינוך מיוחד: מפקדי המשטרה השתתפו בפתיחת שנת הלימודים 
הקצינים בבית הספר צילום: יוסי רוזנבוים

על רקע החשש משביתה וההסכם שנחתם עם הסתדרות המורים, נפתחה היום שנת הלימודים הרשמית גם במוסדות החינוך המיוחד. מערך החינוך של 'אהל שרה' בבני ברק, ערך פתיחת חגיגית של שנת הלימודים בנוכחות קציני משטרה בכירים, שבאו לציין את היום המרגש יחד עם החניכים המיוחדים בבית הספר בית חנוך.

מנהלת ארגון אהל שרה הגב' מלכה וינברג, יחד עם מנהל מערך החינוך מר בן פרהט ומנהלת בית הספר בית חנוך הגב' חנה אנתבי, קיבלו את פניהם של הקצינים הבכירים. המשלחת הייצוגית, בראשות מפקד תחנת משטרת בני ברק סגן ניצב רותם וסקר, בליווי רב מחוז תל אביב במשטרת ישראל הרב אליהו קב וקצין אג"מ בתחנת בני ברק רב פקד מארק צפניה, סיירו בין הכיתות, נטלו חלק פעיל בשיעור, שוחחו עם התלמידים הנרגשים ועם צוות ההוראה והליווי שמעניק את המעטפת החינוכית והטיפולית המקצועית לתלמידים.

לאחר הסיור, נועדו הנהלת הארגון ובכירי המשטרה לישיבה משותפת בה דנו על שיתופי פעולה בין תחנת בני ברק ובין בית הספר הממוקם בסמוך לתחנה, ובכלל המוסדות במערך החינוך של אהל שרה הפרוסים ברחבי העיר. הנוכחים ציינו את התפקיד החשוב של משטרת ישראל בשילוב אנשים וילדים עם צרכים מיוחדים בצורה שוויונית ובטוחה בחיי הקהילה ופעילויות קהילתיות שהמשטרה מקיימת במיוחד כחלק מפעילותה לחיזוק אוכלוסיות מוחלשות.

הגב' מלכה וינברג הציגה את פעילות אהל שרה ואת מגוון השירותים העיקריים שהארגון מעניק לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים. החל ממערך הדיור המונה כארבעים דירות בקהילה לילדים ובוגרים, מערך התעסוקה המונה מרכזי 5 מרכזי תעסוקה ותעסוקה נתמכת בשוק החופשי לגברים ולנשים. וחוץ ומערך החינוך המפעיל ארבעה בתי ספר לתלמידים ולתלמידות על רצף רמות התפקוד ובנוסף וישיבה קטנה לבחורים שנפתחה השנה במבנה נפרד ברח אבן גבירול 23 במיועדת לבחורים ברמת תפקוד גבוהה ונהנים ממסגרת ישיבתית המקובלת.


צילום: יוסי רונזבוים

בדבריה הודתה גב' וינברג לבכירי המשטרה שטרחו להשתתף בפתיחת שנת הלימודים ואמרה כי "משטרת ישראל מוכיחה כי היא מבינה את חשיבות שילובם של אנשים וילדים עם צרכים מיוחדים ואת הצורך בהגנה על זכויותיהם והבטחת שלומם. הביקור החשוב יהיה פתח לשיתופי פעולה נוספים שיעצימו את השוויון שאותם ילדים ומבוגרים זקוקים לו בחינוך ובתעסוקה".

מפקד תחנת משטרת ישראל בבני ברק סנ"צ רותם וסקר הביע בסיור את התרגשותו העמוקה ואת הערכתו לצוות בית הספר והנהלת הארגון ואמר: "אני מקנא בכם. אני ממש מקנא על הזכות של הצלת החיים שאתם עוסקים בהם יום יום. ראינו את העבודה המסורה שעושים בבית הספר ובארגון בכלל. הצוות נותן את כל כולו לילדים וזה לא מובן בכלל. גם אנחנו במשטרה עוסקים בהצלת נפשות וביחד נקדם שיתופי פעולה ופעילויות קהילתיות עם הארגון ואני שמח שזכיתי להכיר אתכם ולא רק לעבור על פניכם ולהחזיר לכם כדור טועה שהתגלגל אל הכביש. עכשיו נוכחי לדעת שיש לנו, לתחנת משטרת בני ברק שכנים נפלאים שכמותכם".

חינוך מיוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד