כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אנחת רווחה בשכונה

ניסתה 'לחטוף ילדים' במאה שערים: אישה לוקה בנפשה נעצרה

תושבי שכונת מאה שערים נשמו הבוקר לרווחה, לאחר שנודע כי האישה שהטילה אימה על ילדי השכונה בימים - נעצרה ע"י המשטרה | האישה, שככל הנראה לוקה בנפשה, השתוללה בבניין בית המשפט | מעצרה הוארך ביממה והיא נשלחה באופן מיידי לבדיקה פסיכיאטרית

אישה במאה שערים, ארכיון
אישה במאה שערים, ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה עצרה הלילה אישה בשנות החמישים לחייה, בחשד שניסתה "לחטוף ילדים" שונים בכמה מקרים שאירעו לאחרונה בשכונת 'מאה שערים' בירושלים. האישה, שככל הנראה לוקה בנפשה, ניגשה בימים האחרונים לנשים בשכונה ודרשה כי יעבירו לידיה ילדים "השייכים לה".

שוטרים שהגיעו הלילה לעצור את החשודה עודכנו ע"י תושבים כי מדובר באירוע מתמשך וכי האישה מבצעת את המעשה באופן סדרתי. הלילה, במקרה נוסף, דפקה האישה על דלת אחד הבתים בשכונה ואמרה לאם המשפחה כי היא "צריכה את הילד שלה". האם הבחינה בחשודה - ונזכרה כי היא רדפה אחרי בת דודתה במהלך השבת האחרונה. בית המשפט האריך את מעצרה ביממה וקבע כי האישה תישלח באופן מיידי למיון פסיכיאטרי.

"כאשר השוטרים פגשו בחשודה היא ניסתה לברוח מהם מספר פעמים", אמר נציג המשטרה במהלך הדיון בבית המשפט. "השוטר שפגש בה מסר כי היא לא נראית בקו הבריאות הנפשי. בנוסף, אישה נוספת סיפרה לשוטרים כי במהלך השבת האחרונה כאשר  היא טיילה עם בנה בעגלה, החשודה ניסתה לחטוף מידה את העגלה תוך כדי שהיא אומרת 'זה הילד שלי, אני רוצה אותו'. גם בחקירה היא דיברה לא לעניין".

לפני שהחל הדיון בבית המשפט, נרשמה התפרעות חריגה מצד האישה, שסירבה להשתתף בדיון בעניינה. "המשיבה משתוללת ממש כפי שלא ראיתי זמן רב. היא צורחת מדברת לא לעניין", נכתב בהחלטת בית המשפט.

יצויין כי אין זו הפעם הראשונה שאירוע מסוג זה מתרחש בשכונה הירושלמית. לפני כשנה נעצרה בשכונה אישה שנחשדה על ידי תושבים "כחוטפת", לאור עדויות כי היא לוקחת ילדים לביתה וטוענת כי הם ילדיה שלה. פרסום המקרה ב'בחדרי חרדים' עורר סערה רבה בקרב תושבי השכונה, וחלקם אף טענו כי מדובר בניסיון חטיפה של ממש. 

האישה, שככל הנראה סובלת מבעיות נפשיות, נהגה במספר מקרים לקחת ילדים ופעוטות, לא פעם לעיני ההורים המבוהלים, תוך שהיא טוענת שהילדים שלה ולכן סירבה להחזירם. מעצרה הגיע לאחר שילד שהיה בדרכו לתלמוד תורה נלקח על ידי האישה.

 

חטיפה שכונת מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד