א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אנטישמיות במדינת היהודים

החרדי שהותקף: "הגיע פתאום והעיף אותי וצעק משהו לא ברור"

הבחור לוי בלוי שהותקף ביום שישי האחרון ברחוב אלנבי בתל אביב בעת שצעד עם חבריו להניח תפילין כמדי יום שישי, מספר מול מצלמה את אשר אירע. הוא אמר כי הוא ימשיך להניח תפילין ולא יפחד מאיש

החרדי שהותקף: "הגיע פתאום והעיף אותי וצעק משהו לא ברור"
הבחור החרדי שהותקף והאנטישמי התוקף צילום: לוי נוישטט - עדכוני חב"ד

לוי בלוי, חסיד חב"ד, הותקף ביום שישי האחרון ברחוב אלנבי בתל אביב בעת שצעד להניח תפילין לאנשים שרגילים לראות אותו מידי שבוע, והותקף על ידי גבר אנטישמי שדחף אותו בעוצמה ללא סיבה. הוא סיפר את אשר אירע. "הלכנו להניח תפילין "במבצעים" במסלול קבוע, יש לנו מסלול של מקורבים קבועים שאנחנו מניחים להם תפילין, והבחור הזה הגיע פתאום והעיף אותי לרצפה וצעק משהו לא ברור ונעלם". הוא סיפר על הרגעים הראשונים, "נבהלתי והיינו בהלם מוחלט, אחרי דקה או שניים התאוששנו והתחלנו לרוץ אחריו, אבל הוא כבר נעלם".

לוי בלוי מספר על רגע התקיפה: צילום לוי נוישטט - עדכוני חב"ד

לוי סיפר כי הוגשה תלונה במשטרה. "הגשנו תלונה במשטרת ראשון לציון שהעבירו את התלונה למשטרת תל אביב". הוא העביר מסר לכל שלוחי חב"ד "והתמימים" שיוצאים להניח תפילין לאנשים, "אני קורא לכל חסידי חב"ד להתחזק ולצאת להניח תפילין בכל יום שישי למרות הדברים האלה, לא משנה מה שקרה".

אתמול סיפר לוי ל'בחדרי חרדים' על הרגע בו הותקף "אני צועד שם מידי שבוע עם חברים להניח תפילין לאנשים, יש לנו מקומות קבועים, יש כאן בעלי חנויות שמכירים אותנו, ופתאום אני מוצא את עצמי על הרצפה עם כאבים, בהיתי באיש איזה כמה שניות ואז הוא נעלם, אחרי שתי דקות קמתי עם כאבים, אבל החלטתי שחייבים להגיש תלונה, אחרת הוא יראה שאפשר לתקוף חופשי חרדים, אני מקווה שהמשטרה תטפל בזה".

הוא סיפר כי הוא לא מפחד מכלום, והוא ימשיך להגיע עם חבריו גם ביום שישי הקרוב להניח תפילין לאנשים, "אנחנו בחב"ד אוהבים את כולם, ונמשיך להגיע לתל אביב להניח תפילין, אבל אנחנו חושבים שהתקיפה הגיעה בגלל כל ההסתה שיש נגדנו, אנחנו לא בטוחים, אבל אנחנו משערים שהותקפתי בגלל מה שהולך במדינה לפני הבחירות".

 

תל אביב הנחת תפילין אנטישמיות חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד