ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
יממה לאחר שנעצר

ללא מניע דתי: אישום נגד תוקף תלמיד הישיבה

כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב בהליך מהיר, נגד תושב פרדס חנה שתקף תלמיד ישיבה בתל אביב, לא כולל מניע דתי | התוקף יובא לדיון בהארכת מעצרו

ללא מניע דתי: אישום נגד תוקף תלמיד הישיבה
הבחור החרדי מותקף בתל אביב צילום: צילום מסך

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד תושב פרדס חנה, בן 26, שנעצר בגין תקיפתו של תלמיד הישיבה בסוף השבוע שעבר. למרות תיעוד התקיפה, בכתב האישום שהוגש בהליך מהיר במיוחד, אין אזכור כי המעשה בוצע כפשע שנאה, על רקע היותו של המותקף חרדי.

לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט השלום בתל אביב, בזמן שתלמיד הישיבה הלך לתומו ברחוב אלנבי בעיר, "תקף אותו הנאשם באופן שנצמד אליו בגופו וחרף ניסיון המתלונן להתחמק, הנאשם דחף אותו בחוזקה בפלג גופו העליון באמצעות שתי ידיו. כתוצאה מכך נהדף המתלונן ונפל אל הקרקע".

התקיפה, נזכיר, התרחשה בזמן שתלמיד הישיבה, חסיד חב"ד, צעד עם חבריו בדרך להנחת תפילין. תיעוד התקיפה גרר גינויים חריפים. אתמול זוהה התוקף ואותר סמוך לביתו שבפרדס חנה. הוא נעצר ע"י בלשי משטרת לב ת"א והובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא.

לוי בלוי תלמיד הישיבה שהותקף ביום שישי האחרון שחזר אתמול את אשר אירע. "הלכנו להניח תפילין במסלול קבוע", סיפר. "יש לנו מסלול של מקורבים קבועים שאנחנו מניחים להם תפילין. הבחור הגיע פתאום, העיף אותי לרצפה, צעק משהו לא ברור ונעלם". בלוי הוא סיפר על הרגעים הראשונים: "נבהלתי, היינו בהלם מוחלט, אחרי דקה התאוששנו והתחלנו לרוץ אחריו, אבל הוא כבר נעלם".
ל'בחדרי חרדים' סיפר מוקדם יותר השבוע על הרגע שבו הותקף: "אני צועד שם מידי שבוע עם חברים להניח תפילין לאנשים. יש כאן בעלי חנויות שמכירים אותנו, ופתאום אני מוצא את עצמי על הרצפה עם כאבים. בהיתי באיש כמה שניות ואז הוא נעלם. קמתי עם כאבים, אבל החלטתי שחייבים להגיש תלונה, אחרת הוא יראה שאפשר לתקוף חרדים באופן חופשי. אני מקווה שהמשטרה תטפל בזה.

 

כתב אישום תקיפה תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד