כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הטרור נמשך

מחבל תקף חייל צה"ל בפטיש - וחוסל; הלוחם נפצע באורח קל

סוכל ניסיון פיגוע בבנימין: מחבל שניסה לבצע הלילה פיגוע באזור רמאאלה חוסל בירי ע"י לוחם צה"ל - לאחר שניסה לתקוף אותו בפטיש בעמדה צבאית סמוך לכפר ביתין | על גופת המחבל נמצאה סכין | המחבל חוסל בירי על ידי החייל | החייל שנפצע בפניו קיבל טיפול רפואי במקום

מחבל תקף חייל צה"ל בפטיש - וחוסל; הלוחם נפצע באורח קל
חייל צה"ל, ארכיון צילום: דובר צה"ל

מחבל ניסה הלילה לבצע פיגוע טרור סמוך לכפר ביתין שבאזור רמאללה, וחוסל על ידי חייל. מתחקור ראשוני עולה כי המחבל ניגש לחייל שהיה במהלך פעילות במקום ותקף אותו בפטיש. החייל נפצע בפניו וקיבל טיפול רפואי בנקודה.

מצה"ל נמסר כי ניסיון הפיגוע אירע במהלך פעילות יזומה שגרתית של כוח צה"ל סמוך לכפר ביתין שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין. במהלך הפעילות תקף המחבל חייל צה"ל בעזרת פטיש. החייל הגיב בירי לעבר החשוד וניטרל אותו. בנוסף, נמצאה על החשוד סכין.

אתמול קיים שר הביטחון בני גנץ הערכת מצב בנוגע לאתגרים בזירות השונות ודן בין היתר במתיחות בזירה הפלסטינית.

"המודיעין המצוין שאנחנו מייצרים באמצעות האנשים המצוינים – מונע פיגועים ומציל חיים. בעזרת המודיעין המדויק ושיטות לחימה שפיתחנו, אנו פועלים באופן הממוקד ביותר נגד הטרור, מגנים על אזרחי ישראל ומצמצמים פגיעה בבלתי מעורבים", אמר גנץ על הפעילות ביהודה ושומרון.

שר הביטחון התייחס למצב בשטח ואמר: "אנו דורשים מהרשות הפלסטינית לא רק לדבר נגד טרור אלא לפעול מולו. הנשק ברחובות וחוסר המשילות – פוגעים קודם כל בתושבים הפלסטינים וברשות הפלסטינית עצמה. את המסר הזה העברתי היום שוב להנהגת הרשות. לא נאפשר לחמושים שמבקשים לרצוח ישראלים להסתובב בשטח. נרדוף ונעצור אותם בכפרים, בערים, בכבישים ובכל מקום שיידרש. במקביל, נמשיך לחזק את הגורמים המתונים בשטח ולאפשר לרוב שאינו מעורב בטרור - פרנסה טובה ושגרת חיים".

חייל צה''ל ניסיון פיגוע חיסול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד