א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
היועץ נשאר מחוץ לחדר

הדילמה של שקד: התנגדות מבית להנדל, נתניהו בוחש מרחוק

יו"ר מפלגת הרוח הציונית השרה שקד, החליטה על אף הלחץ להמשיך את החיבור הפוליטי עם יועז הנדל. בעקבות כך, יו"ר 'הבית היהודי' יוסי ברודני מסנן את ניסיונותיה מאז להביא אותו לחיבור. יועצה הקרוב מתנגד לחיבור עם הנדל, ודווח כי הושאר מחוץ לשיחה הממושכת אמש 

הדילמה של שקד: התנגדות מבית להנדל, נתניהו בוחש מרחוק
הכרזת מפלגת הרוח הציונית צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

איילת שקד צריכה להכריע בשבוע הקרוב לאן פניה מועדות, לקראת הגשת הרשימות. אתמול (חמישי) היה נדמה כי היא קיבלה להמשיך את החיבור עם יועז הנדל וצבי האוזר, אך מאחורי הקלעים מתברר שהדילמה שלה עדיין נשארה בעינה.

לפי הדיווח ב'כאן חדשות', שקד נתקלת בהתנגדות מבית להמשך החיבור עם הנדל. יועצה דניאל אביטל, שהולך איתה במשך שנים ארוכות, מתנגד לחיבור עם הנדל ובפגישה שנערכה אתמול, הוא הושאר מחוץ לחדר.

אם לא די בכך, היא רוצה להביא את 'הבית היהודי' לרשימה, אך מאז הודיעה כי היא נשארת עם הנדל, נציג המפלגה, ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני מסנן את ניסיונותיה ליצור עמו קשר ולא עונה לה.

ב'וואלה' דווח כי נציגי המפלגה דרשו ממנה להתפטר מהממשלה ולתמוך פומבית רק בנתניהו. שקד סרבה להתפטר מהממשלה, אך הביעה נכונות לתמיכה רק בנתניהו. לכך נוספה גם דרישה לדחוק את הנדל והאוזר לאחור גם במחיר פירוק השותפות.

עוד דווח כי ידיו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בוחשות מרחוק גם במגעים של שקד עם הבית היהודי, שייצרו השבוע את המתיחות מול הנדל שכמעט הובילה לפיצוץ.

איילת שקד יועז הנדל מפלגת הרוח הציונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד