י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"למנוע אסון"

רגע לפני האירוע: פשיטה על אולמות בבני ברק | תיעוד

בפעילות אכיפה של תחנת משטרת בני ברק נערכה ביקורת באולמות אירועים הנחשבים ל"פיראטיים" | המשטרה פשטה על אולם רגע לפני שהחל האירוע: "למנוע את האסון הבא"

רגע לפני האירוע: פשיטה על אולמות בבני ברק | תיעוד
פשיטה על אולם בבני ברק צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פשטה בתחילת השבוע על כמה אולמות אירועים בעיר בני ברק והוציאה לחלקם צו סגירה. לפי המשטרה, מדובר ב"אולמות שמחה פיראטיים" שפועלים ללא רישיון או היתר.

בתיעוד שפרסמה המשטרה נראים השוטרים פושטים על אחד האולמות, זמן קצר לפי שהיה אמור להתחיל בו אירוע. "מקום שפועל ללא רישיון מסכן את בעלי השמחה והחוגגים", אומר פקד גל ליאור, קצין בתחנת בני ברק. "מטרת המבצע היא לאתר את אותם אירועים על מנת למנוע את האסון הבא בכך שבעלי השמחה והחוגגים יוכלו לשוב לביתם בשלום".

לפי המשטרה, במהלך ביקורות שבוצעו באולמות נרשמו ליקויים מהותיים במגוון תחומים ע"י הגופים האזרחיים: חברת החשמל אשר בדקו תקינות, משרד הכלכלה - זרוע העבודה שגילה אי ניהול פנקס שעות עבודה ומנוחה, העסקת נוער באיסור, אי מסירת תלושי שכר וצו הרחבה לפנסיה.

כמו כן, אותרו ליקויים מהותיים ע"י רשות המיסים. ביקורת נוספת נערכה ע"י רשם העמותות שבה התגלה כי ניהול העמותה בניגוד עניינים, ליקויים באופן קבלת התקבולים, אי החזקת ספר "אירועים" ואי החזקת מסמכי "הנהלת חשבונות".

במשטרה הוסיפו כי במהלך המבצע ביקרו באולמות אנשי הכבאות שחשפו הפרות בטיחות לרבות יציאות חירום סגורות אשר עלולות לסכן חיי אדם. המוסד לביטוח לאומי איתר שני עובדים קטינים אשר לא דווחו כנדרש, כאשר אחד מהם דווח כמקביל קצבת נכות ובנוסף ארבעה עובדים שלא דווחו כלל. כחלק מהמבצע השתתפו גם אנשי משרד הבריאות שבבדיקתם התגלתה טמפרטורת מזון (ע"י קייטרינג) לא תקינה וכן הובלת מזון שלא בהתאם לתקנות משרד הבריאות.

 

אולמות פשיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד