כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לקראת החגים

בני ברק: קציני המשטרה ביקרו בבתי הרבנים

במהלך סבב ביקורים של קציני מרחב דן ותחנת בני ברק, שמעו גדולי התורה על פעילות המשטרה בעיר התורה והחסידות | רב העיר ציין את השוטר רס"מ אמיר חורי ז"ל, שנהרג בפיגוע בבני ברק, בעת שהסתער לעבר המחבל והציל תושבים רבים

בני ברק: קציני המשטרה ביקרו בבתי הרבנים
הקצינים בבתי הרבנים צילום: שוקי לרר

בכירי מרחב דן של המשטרה ערכו אתמול (ראשון) סבב ביקורים בבתיהם של גדולי התורה בבני ברק, זאת לקראת השנה החדשה ותקופת החגים הבעל"ט. במהלך הביקורים שמעו הרבנים על פעילות המשטרה בעיר התורה והחסידות.

הביקור נפתח במעונו של חבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי שרגא שטיינמן, שהדגיש את הצורך לשמור על נושא הזהירות בדרכים. משם המשיכו הקצינים לרב העיר, הגאון רבי יצחק אייזק לנדא, ששיבח את השוטרים על הפעילות ברחבי העיר. הרב לנדאו ציין את השוטר רס"מ אמיר חורי ז"ל, שנהרג בפיגוע בבני ברק בעת שהסתער לעבר המחבל והציל תושבים רבים. הביקור הסתיים במעונו של הגאון רבי שמעון בעדני, זקן חברי מועצת חכמי התורה, שם השתתף גם המשנה לראש העיר יעקב זכריהו. 

סבב הביקורים נערך בראשותו של מפקד מרחב דן נצ"מ דניאל חדד, יחד עם פיקוד תחנת בני ברק: מפקד תחנת ב"ב סנ"צ רותם וסקר, קצין אג"מ רפ"ק מארק צפניה, מפקד השיטור העירוני פקד גל ליאור, היועץ למגזר חרדי רס"ר יעקב פרטיג ודובר מרחב דן רס"ר לירן ארליך.

במשטרה מציינים כי מטרת הביקור הייתה "להתברך ולברך בשנה טובה, הידוק הקשר ושיתופי הפעולה עם הקהילה החרדית". במהלך השיחות עם הרבנים עלו שלל נושאים, בין היתר הקריאה לביצוע אכיפה והסברה בנושא תאונות הדרכים והסכנות הטמונות באופניים החשמליים.

הרבנים בירכו את פיקוד המשטרה בשנה טובה ובהמשך שיתוף פעולה פורה בין המגזר החרדית והעיר בני ברק למשטרת ישראל.

מרחב דן משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד