י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפיגוע ליד מודיעין

לוחם מג"ב שחיסל את המחבל: "הוא פתח את הדלת וניסה לדקור את אשתי" • צפו

בזמן שהוא מטופל לאחר שנפגע קלות בידו, השוטר שחיסל את המחבל ליד מודיעין שיחזר בפני המפכ"ל את רגעי הדרמה: "כשהוא בא לכיוון שלי במהירות היה לו משהו ביד. הוא התקרב אליי, ראיתי שהוא אוחז בסכין, ויריתי בו"

לוחם מג"ב שחיסל את המחבל: "הוא פתח את הדלת וניסה לדקור את אשתי" • צפו
השוטר שחיסל את המחבל צילום: דוברות המשטרה

רס"ב ד', לוחם מג"ב שחיסל את המחבל בפיגוע הדקירה בצומת מודיעין, בו נפגעו שמונה בני אדם, שיחזר את רגע הדרמה. "היה רמזור אדום אז האטתי את הנסיעה, כשמזווית העין אני רואה בן אדם רץ מהשוליים לכיוון הרכב. לפתע הוא פתח את הדלת של אשתי וניסה לדקור אותה. נתתי גז, עצרתי את הרכב בצד, וירדתי  לראות מי זה. כשהוא בא לכיוון שלי במהירות היה לו משהו ביד. בזמן שהוא קרוב אליי, ראיתי שהוא אוחז בסכין ויריתי בו".

• פיגוע ליד מודיעין: מחבל פתח רכבים, התיז גז ודקר: שמונה נפצעו

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי הגיע לזירת הפיגוע שם פגש את רס"ב ד'. "כל הכבוד, הגבת כמו שצריך. הצלת את החיים של בת הזוג שלך ואני לא יודע עוד כמה אנשים ניצלו פה בזכותך. יישר כוח", אמר לו המפכ"ל .

רס"ב ד' שהיה ברכב עם רעייתו, בעת שלא שלא היה בתפקיד, סיפר למפכ"ל על הרגעים בהם פתח המחבל את דלת רכבם בניסיון לפגוע בהם עם סכין שהייתה ברשותו. בנוסף סיפר הלוחם על השתלשלות האירוע שבסיומו ירד מהרכב, חתר למגע וביצע ירי לעבר המחבל והביא לנטרולו ובכך לסיום האירוע.

בנוסף שוחח גם מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן עם הלוחם ואמר: "פעלת בנחישות ומקצועיות וחתרת למגע תוך סיכון ואיום ממשי לחיים שלך, חיי בת זוגתך ואזרחים נוספים. גילית אחריות רבה גם בחופשה חתרת למגע ונטרלת את המחבל, זה משקף באופן ברור את הפעילות סביב השעון של לוחמי משמר הגבול ושוטרי משטרת ישראל 24/7 לאורך כל ימות השנה".

 

פיגוע מודיעין ניטרול מחבל צומת שילת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד