ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
"סיטואציה שפשוט מטורפת"

עוה"ד שנפגע מהקשר לנתניהו: "זה בלתי נסבל"

עורך הדין אוריאל חור נזרי, שטען כי בעל דירה ביטל עמו חוזה שכירות רק כי הוא מייצג את יאיר נתניהו, תקף: "אני נפסל לא בגלל היותי שוכר טוב או לא, אלא בגלל דעותיי או פעילותי המשפטית, זה בלתי נסבל"

עוה"ד שנפגע מהקשר לנתניהו: "זה בלתי נסבל"
יאיר נתניהו באולפן ערוץ 20 צילום: מתוך שידורי ערוץ 20

עורך הדין אוריאל חור נזרי, המייצג בין היתר את יאיר נתניהו בסוגיה משפטית בעניינו, חשף כי בעל דירה ביטל עמו חוזה שכירות לאחר הסיכומים בין הצדדים, כל זאת מאחר ושמע כי הוא תומך ומסייע למשפחת נתניהו ואף מייצג את יאיר. 

חור נזרי תיאר הבוקר (חמישי) סיפר ב103fm על השתלשלות העניינים, "אחרי מו"מ ארוך סגרתי עסקה של שכירות ולאחר שנודע לבעל הנכס עם מי יש לו עסק, זאת אומרת עורך דין שמייצג בין היתר את יאיר נתניהו, הוא הודיע לי שעל אף שהוא מאוד התרשם ממני הוא לא יוכל להשכיר לי את הנכס".

בהמשך, הודה עו"ד חור נזרי: "בחוויה האישית זאת סיטואציה שפשוט מטורפת. אנחנו נפגשנו, במהלך הפגישה נהיינו חברים, הוא הזמין אותי לבוא למייקרוסופט לראות את ערכי החברה שמגולמים בהתנהגות חיובית והם מחייבים את החברה לשמור על קוד חברתי, זה משהו שהוא מתווה במדיניות וממש ערכים אוניברסליים ושיחה של פסגת הדמוקרטיה, ופתאום אני מוצא את עצמי בסיטואציה הפוכה. אני נפסל לא בגלל היותי שוכר טוב או לא, אלא בגלל דעותיי או פעילותי המשפטית שזה משהו שהוא בלתי נתפס".

"שחור על גבי לבן, יותר נכון מוקלט. אני בעיקרון העדפתי לא לפרסם את שמו כדי שהוא לא יקבל על זה פרסום כי לדעתי הוא רואה בזה משהו חיובי וכדי לתת לו את האפשרות להגיב, ולפי מה שהבנתי הוא טרם הגיב לדברים".

באשר להתנהלות מול מקרים דומים כאלו בישראל, הבהיר כי "אין על זה חקיקה, זה לא חוקי כי אפליה לא חוקית אבל אין על זה חקיקה ישירה. אני עכשיו תובע מכוח דיני החוזים, לא מכוח החוק. אין חוק כזה, יש רק מתן שירותים ציבוריים. אני אשמח מאוד שזה יעשה בחקיקה, אני רק אומר שהניסיון מלמד אותנו שבתי המשפט כן פוסקים פיצויים בדברים האלה".

 

יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד