כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מוכנה ליום הדין

הוציאה 45 אלף דולר על אספקה ​​לאסון גרעיני

אשה בארה"ב מוכנה ליום הדין, היא הוציאה סכום עתק של 45,000 דולר במיגון ביתה כולל מזון שיכול להספיק ל-25 שנה. "אני מתכוננת כמכלול, למלחמה, אינפלציה, אסון גרעיני וכאוס כולל", אמרה מקנזי בפוסט

הוציאה 45 אלף דולר על אספקה ​​לאסון גרעיני
חלק מהזון שהאישה אגרה צילום: צילום מסך

רואן מקנזי, בת 38, עקרת בית ממדינת מיזורי בארה"ב, הפכה לתופעת מדיה חברתית לאחר שחשפה שהיא מכינה את ביתה כבר 11 שנים בגלל חשש למצב חירום והגבירה את הקצב והוציאה כמעט 45,000 דולר על אספקה ​​כתוצאה מהתעצמות מלחמה בין רוסיה לאוקראינה.

המלחמה באוקראינה והאינפלציה הגואה לא הותירו ספק לרואן מקנזי בת 38 שהיא צודקת. למעלה מעשור היא עסוקה בצבירה של מזון ואספקת ציוד להישרדות מחשש לאסון גרעיני או לכל סוג אחר של קריסה חברתית.

הפוסטים של מקנזי ברשתות החברתיות המתעדים את ההכנות שלה ליום הדין. וטיפים עבור אחרים הביאו לה קהל עוקבים עצום של למעלה מ-81,000 בטיקטוק. "אני מתכוננת כמכלול, למלחמה, אינפלציה, אסון גרעיני וכאוס כולל", אמרה מקנזי בפוסט אחד.

מה שהתחיל בהצטיידות בארון ביתה בשעועית ואורז לפני 11 שנים הפך למפעל ענק הכולל בונקר נסתר במרתף עם מזון רב ומאגר כלי נשק, כך דווח האתר Jam Press. היא אמרה שהיא מאמינה שיצרה "מערכת חסרת פגמים" עבור הציוד והמזון שיכול להחזיק אותה ואת משפחתה בחיים למשך 25 שנה.

היא הוציאה בסך הכל 20,000 דולר על מזון, וציוד הגנה ומיגון כולל נשק, כך לפי ה'דיילי מייל' עם התוספות החדשות ביותר שלה, היא מאמינה כעת שהסכום קרוב ל-45,000 דולר. "המחיר של כל דבר כאן עלה כל כך הרבה - אבל אני צריכה להכין את עצמי ואת המשפחה שלי למצב של אסון. הוספתי הרבה יותר מזון לבונקר ומערכת סינון מים חדשה", אמרה.

בנוסף, היא הקימה חממה לתוצרת ביתית והוסיפה עוד תחמושת וכלי נשק ל"בונקר הסודי". מקנזי אמרה שהיא קיבלה כמות נכבדת של תגובות לסרטון הוויראלי שלה, אבל היא אומרת שהיא מאמינה שהיא הפכה את עצמה ל"מאוד פגיעה" אבל "למען מטרה טובה".

"החברים והמשפחה שלי חושבים שאני משוגעת, אבל אני תמיד אומרת להם שכשיגיע הזמן, הם לא יקראו לי משוגעת", היא אמרה. היא קראה לאחרים להתכונן ולהכין רשימה של המצרכים שהם צריכים. "זה להרוג או להיהרג, ואתם צריכים את הסיכוי הטוב ביותר לשרוד".

מלחמת אוקראינה רוסיה נשק גרעיני ארה''ב מזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד