כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ישען עליהם בממשלה?

המשותפת ממשיכה להסית: "לפיד ושותפיו רוצחים"

בעקבות ההתפרעות של הערבים בירושלים אמש, רשימת חד"ש-תע"ל הוציאה סרטון בו היא כינתה את ראש הממשלה רוצח ועודדה את המתפרעים: "כמו שהתאכזבו במלחמה על עזה יתאכזבו בשועפט ובירושלים. רצון עמנו הפלסטיני בבחירות ינצח". ברקע: לפיד לא פוסל לשתף איתם פעולה ולהקים ממשלה שתישען עליהם

המשותפת ממשיכה להסית: "לפיד ושותפיו רוצחים"
ראשי הרשימה המשותפת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חד"ש-תע"ל הוציאה היום (חמישי) סרטון שעודד את המתפרעים הערבים במהומות אמש בירושלים, וכינתה את ראש הממשלה יאיר לפיד ושותפיו רוצחים.

בסרטון בשפה הערבית הגיבו הרשימה המשותפת למהומות, וכתבו: "הרימו את ידיכם ממחנה הפליטים שועפאט. הכיבוש מכתר ורוצח. שקד מאיימת, אבל היא לא האחראית היחידה. לפיד ושותפיו נוקמים ורוצחים, רוקדים על הדם".

עוד כתבו: "כמו שהתאכזבו במלחמה על עזה, יתאכזבו בשועפט ובירושלים, יתאכזב לפיד וכל שותפו כולם! יתאכזב הכיבוש. רצון עמנו הפלסטיני בחירות ינצח".

השרה שקד, שהגיעה אתמול לאזור הפרעות, הגיבה על הסרטון: "כשאנחנו רואים את המהומות והעימותים במזרח ירושלים ואז את הסרטון האנטי ישראלי הזה, הכול מתחבר. חד"ש ותע"ל הם מחבלים בחליפות שמסיתים את ערביי ישראל נגד הממשלה ונגד המדינה. אין להם מקום בכנסת ישראל". 

על כך הגיבה חה"כ מחד"ש עאידה תומא-סלימאן: "אמרה מי שמתבשמת בפשיזם... הסתה פרועה ועלילת דם המחייבת חקירה בפלילים!".

הרקע לסרטון מגיע כשראש הממשלה יאיר לפיד סירב במשך הראיונות האחרונים להגיד אם יסכים להקים ממשלה שתישען על המשותפת, ואמר כי יחליט בהתאם לתוצאות הבחירות.

הרשימה המשותפת בחירות לכנסת ה-25 יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד