כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נעדר 209 יום

אמו של מוישי קנתה בלון ליום הולדתו: "אוהבים אותך"

209 ימים לאחר שנראה בפעם האחרונה, בני משפחתו של הנער מוישי קליינרמן ציינו היום את יום הולדתו | אימו קנתה בלון ואמרה: אנחנו באמת מצפים ומקווים לחזרתו. אוהבים אותך מוישי"

אמו של מוישי קנתה בלון ליום הולדתו: "אוהבים אותך"
מוישי קליינרמן צילום: באדיבות המצלם

הנער מוישי קליינרמן, שנעדר מזה 209 ימים, היה אמור לחגוג היום (חמישי) את יום הולדתו ה-19. בני משפחתו של מוישי, שלפי שעה אין קצה חוט מה עלה לגורלו, עדיין מצפים שהוא יחזור בריא ושלם. "אנחנו מקווים לחגוג איתו", אמרה אימו.

החיפושים אחרי קליינרמן עדיין נמשכים, כך גם החקירה המורכבת שעדיין לא העלתה מידע משמעותי, למרות שבמסגרתה נעצרו עד כה מספר חשודים - ששוחררו.  במשפחת קליינרמן אמרו  היום כי המשטרה וגורמים נוספים עבדו קשה תקופה ארוכה לפתור את התעלומה, "אך לצערנו לא שמענו דבר חדש מזה תקופה".

גיטי קליינרמן, אימו של מוישי, קנתה בלון יומולדת ומקווה לחגוג עימו. "עם ישראל חזר לשיגרה", אמרה גיטי, "לנו מאד קשה. החגים היו לא פשוטים בכלל. השארנו כסא למוישי וציפינו שיגיע. אנחנו עדין מקווים לחגוג עם מוישי את יום ההולדת הולדתו ה-17. זהו יום מורכב עבורי ועבור כל המשפחה. אנחנו באמת מצפים ומקווים לחזרתו של מוישי ומבקשים מעם ישראל שיתפלל עבורו שיחזור הביתה. אוהבים אותך מוישי".

בשבוע שעבר, לבקשת המשטרה, האריך בית משפט השלום ירושלים את צו איסור הפרסום בתיק חקירת אירוע היעדרותו של הנער משה קליינרמן. הצו אוסר פרסום כל פרט מפרטי החקירה או כל פרט העלול לזהות את החשודים.

 

 

מוישי קליינרמן נעדר יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד