ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הפיגוע בירושלים

"הוא ניסה לתקוף, יריתי כדור אחד": השוטר שניטרל משחזר

השוטר שניטרל את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בירושלים, שיחזר את הרגעים הדרמטיים: הוא הסתתר מאחורי פח וכשהגעתי לסמטה הוא חזר לכיוון שלי על מנת לתקוף | הערב: המשטרה עצרה את אביו של המחבל

"הוא ניסה לתקוף, יריתי כדור אחד": השוטר שניטרל משחזר
השוטר מנטרל את המחבל צילום: מתוך הסרטון

במשך כשעה דלקו שוטרי מחוז ירושלים אחר המחבל שדקר צעיר חרדי בשכונת גבעת המבתר. שוטר שזיהה אותו בגינת משחקים ניטרל אותו לאחר שזה שלף לעברו חפץ חד. "זיהיתי את החשוד על פי תיאור הלבוש שניתן לנו", שיחזר הערב השוטר תחנת שלם שניטרל את המפגע. 

לדבריו, "צעקתי לו שיעצור אך הוא סירב והתקדם אליי. יריתי בו ולאחר מכן הוא התחיל לרוץ לעברי עם החפץ החד ביד. קפצתי מעל חומה והתחלתי מרדף רגלי. הוא הסתתר מאחורי פח וכשהגעתי לסמטה הוא חזר לכיוון שלי על מנת לתקוף, יריתי כדור אחד כדי לנטרל אותו". הערב, במסגרת חקירת הפיגוע, עצרו כוחות הביטחון גם את אביו של המחבל, המתגורר בענאתא.

בפיגוע, שאירע היום בצהריים, נפצע צעיר חרדי בשנות ה-20 לחייו תושב בני ברק. המחבל, בן 16, נורה ונוטרל ע"י השוטר, בתום מצוד שלקח כשעה. בתיעוד מרגעי הניטרול נראה השוטר יורה במחבל במגרש משחקים בשכונת שייח ג'ראח, אליה נמלט, לעיני ילדים רבים ששיקחו במקום. מצבו של הפצוע בשנות העשרים לחייו מוגדר קשה אך יציב. "לאחר טיפול ראשוני ובדיקות הדמיה הועבר לחדר ניתוח", מסר בית החולים שערי צדק.

פיגוע ניטרול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד