כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הזכיין תמך בבן גביר

הערבים מחרימים את רשת האופנה: "אסור לקנות"

פלסטינים וערבים בישראל קוראים לחרם על רשת הבגדים 'זארה' בעקבות אירוח של זכיין הרשת את יו"ר מפלגת עוצמה יהודית. יועצו של אבו מאזן: "אסור לקנות ממנה עד שזו תבטל את הסכמיה עם הזכיין הישראלי" | בבל"ד התלוננו לחברה הבינלאומית: "בן גביר דוגל בתורה כהניסטית גזענית מסוכנת ותומך טרור במדי חבר כנסת"

הערבים מחרימים את רשת האופנה: "אסור לקנות"
סניף של זארה צילום: unsplash

בחברה הערבית קוראים בימים האחרונים להחרים את רשת האופנה "זארה", זאת בעקבות דיווח כי אחד מזכייני החברה קיים בביתו חוג בית לחבר הכנסת איתמר בן גביר.

ב'חדשות 12' דווח כי ג'ואי שוובל, אחד הבעלים של חברת גוטקס שמחזיקה כמה ממותגי האופנה המובילים בישראל כולל זארה, אירח בביתו חוג בית עם בן גביר, ובעקבות כך מובילי החברה הערבית והפלסטינית קוראים לחרם.

ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן תקף: "יבואנית קבוצת זארה היא מהמממנים הפשיסטים של חה"כ איתמר בן גביר, לפי ערוץ 12. העמדה שלנו חייבת להיות ברורה כלפי החנויות הללו התומכות בפשיסטים". חבר הכנסת אחמד טיבי צייץ: "הכיעור של “זארה בן גביר ישראל”".

יועצו של אבו-מאזן לענייני דת, מחמוד אל-הבאש, קורא להחרים את חברת זארה ופוסק כי הלכתית "אסור לקנות ממנה עד שזו תבטל את הסכמיה עם הזכיין הישראלי". בהודעה מטעם הבאש נכתב כי האיסור לקנות מזארה חל על כל סניף של החברה ברחבי העולם, וזאת בתגובה "לתמיכת הזכיין הישראלי בטרוריסט הגזען הישראלי איתמר בן גביר לבחירות הקרובות לכנסת".

חבר הכנסת סאמי אבו שחאדה מבל״ד הודיע: ״פנינו בתלונה לזארה הבינלאומית על מנת להבהיר קווים ברורים בנוגע לקשר שנחשף בין הזכיין הישראלי וגזען מהסוג של איתמר בן גביר. בן גביר דוגל בתורה כהניסטית גזענית מסוכנת ותומך טרור במדי חבר כנסת״.

זארה חרם איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד