כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תגרה על תליית שלטים

פעילת ליכוד מוכרת נעצרה: "ירקה וסירבה לעיכוב"

הפעילה טל גבלוע, אישיות מוכרת שאף שימשה בעבר כיועצת של נתניהו לענייני בעלי חיים, נעצרה בעקבות תגרה עם פעילי 'יש עתיד' | המשטרה: "ירקה לעבר פעילי פוליטיים וסירבה לעיכוב" | גלבוע: "פעילת יש עתיד תקפה אותי"

פעילת ליכוד מוכרת נעצרה: "ירקה וסירבה לעיכוב"
אילוסטרציה צילום: אבי גדלוביץ'

טל גלבוע, פעילת ליכוד מוכרת שאף שימשה בעבר כיועצת של נתניהו לענייני בעלי חיים בזמן כהונתו כראש ממשלה, נעצרה הבוקר ע"י המשטרה במהלך תגרה עם פעילי מפלגת יש עתיד שתלו שלטי בחירות בכפר סבא.

לפי המשטרה, גלבוע, תושבת כפר סבא, נעצרה "בחשד שירקה לעבר פעילי פוליטיים וסירבה לעיכוב". בתיעוד המעצר נשמעת גלבוע אומרת: "ההיא (פעילת יש עתיד) רודפת אחריי אבל אני טל גלבוע והמשטרה לא מעניין אותה. היא ירקה ותקפה אותי עם מטאטא".

מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת כפר סבא פתחו בסריקות עם קבלת דיווח בגין דיווח על תקיפת פעילים פוליטיים בעיר. "לפי החשד, עלה כי תושבת העיר בת 44 הגיעה למקום בו תלו פעילים פוליטיים שלטים, תקפה אותם וירקה עליהם".

"שוטרים שהגיעו למקום ביקשו לעכב אותה לחקירה בתחנת המשטרה ומשסירבה, נאלצו השוטרים לעצור אותה לחקירה", טענו במשטרה.

בהמשך היום שוחררה גלבוע ללא תנאים מגבילים. עו"ד הדר צור ורוני מרטן ממשרד עו"ד חדד רוט שנהר אמרו עם שחרורה: "גלבוע הותקפה היום בכפר סבא על ידי פעילת יש עתיד ללא שום התגרות מצדה ורק בשל היותה מזוהה עם תנועת הליכוד. בעקבות התקיפה גלבוע הזמינה משטרה למקום, אולם באופן תמוה גלבוע היא זו שנעצרה. מדובר במעצר מיותר לחלוטין שהיה ראוי ורצוי למשטרה להמנע ממנו. הגב' גלבוע שוחררה ללא כל תנאי מגביל, אנו שמחים על ההחלטה ומברכים על כך. עם שחרורה גלבוע הגישה תלונה נגד אותה פעילה."

טל גלבוע ליכוד יש עתיד בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד