כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מלחמת צללים

איראן טוענת: נפרץ שרת דוא"ל ופורסמו פרטים חסויים

הארגון לאנרגיה אטומית של איראן דווח כי שרת דואר אלקטרוני באחת מחברות הבת שלו נפרץ ע"י מדינה זרה. הפריצה הובילה לפרסום ברשת של כמה אי-מיילים מאותו שרת. "היתה חדירה בשרת הדואר האלקטרוני של החברה לייצור ופיתוח אנרגיה אטומית, במטרה למשוך תשומת לב ציבורית ויצירות תקשורת"

איראן טוענת: נפרץ שרת דוא"ל ופורסמו פרטים חסויים
כור גרעיני בבושהר צילום: Iran international

ארגון האנרגיה האטומית של איראן הודיע שהמייל של אחת מחברות הבת שלו נפרץ, כך דווח בתקשורת הממלכתית האיראנית. על פי הדיווח, הפריצה הובילה "לפרסום מידע מסוים באינטרנט', כך דיווחה כלי תקשורת במדינה ביום ראשון. "מהלך זה נעשה במטרה למשוך תשומת לב ציבורית", כך נמסר מהמחלקה הכללית לדיפלומטיה ומידע ציבורי של ארגון האנרגיה האטומי של איראן.

בהודעה המלאה של ארגון האנרגיה האטומית של איראן, נאמר. כי "בנוגע לטענתה של קבוצת האקרים על חומרים שפורסמו במרחב הווירטואלי, היתה חדירה בשרת הדואר האלקטרוני של החברה לייצור ופיתוח אנרגיה אטומית, במטרה למשוך תשומת לב ציבורית ויצירות תקשורת".

בהודעה נאמר: "על פי הדו"ח שהתקבל מיחידת טכנולוגיות המידע של חברת האם המתמחה בייצור ופיתוח אנרגיה אטומית, גישה בלתי מורשית ממוצא ארץ זרה מסוימת, לתוך מערכת הדואר האלקטרוני של חברה זו, הובילה לפרסום התוכן של כמה הודעות דואר אלקטרוני במרחב הווירטואלי".

עוד נמסר מארגון האנרגיה האטומית של איראן: "יצוין כי תוכן המיילים של המשתמשים מכיל הודעות טכניות וחילופי דברים נפוצים ושוטפים". קבוצת הפריצה המכונה "פרס שחור" טענה אתמול כי השיגה תמונות של מתקני הגרעין של איראן ולפחות 50 גיגה-בייט של מידע מארגון האנרגיה האטומית של איראן.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' קבוצת ההאקרים "Black Reward" פרסמה כמה נתונים הקשורים לאיראן בייצור ופיתוח אנרגיה אטומית. לפי קבוצה זו, המסמכים שפורסמו מכילים חוזים, לוחות זמנים ניהוליים ותפעוליים של תחנת הכוח בושהר, מפרטים ותלושים משפטיים של עובדים ואשרות של מומחים איראנים ותחנת הכוח הרוסית היא בושהר.

בנוסף הם טוענים כי הם יודעים את זהות מהנדסים ועובדים הקשורים בסוכנות לאנרגיה אטומית של איראן, דרכונים ואשרות של מומחים איראנים ורוסים העובדים בתחנת הכוח בבושהר יחד עם פרטי נסיעות ומשימות. קבוצת האקרים טוענת כי היא מפרסמת את המידע "בגלל הסירוב של המשטר לשחרר אסירים פוליטיים - אנחנו מפרסמים מידע מתוכנית הגרעין של איראן".

איראן סייבר הסוכנות לאנרגיה אטומית גרעין איראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד