כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יסכים לעימות מול לפיד?

נתניהו מצהיר: "בן גביר יכול להיות שר"

יו"ר 'הליכוד' חזר בו מהצהרתו שבן גביר לא יכול לכהן כשר והצהיר כי מבחינתו זה בסדר, אך תקף את הרמיזות של האחרון ושל סמוטריץ' לגבי תפקידים: "צריך ליכוד גדול - תיקי הביטחון והאוצר צריכים להיות בידינו". הוא השיב לרעיון לעימות מול ראש הממשלה: "אני שוקל את הבקשה הזו"

נתניהו מצהיר: "בן גביר יכול להיות שר"
בנימין נתניהו/איתמר בן גביר צילום: צילומסך/יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו התראיין הערב (ראשון) לוועידת הבחירות של ערוץ 14, והתייחס לעניינים הפוליטיים פחות משבועיים לפני יום הבחירות.

נתניהו טען כי לא יקים ממשלה עם גנץ במקום 'הציונות הדתית', "אני אקים ממשלה לאומית בהנהגת ליכוד גדול. בני גנץ הוא שמאל וזו בושה שהוא מסתיר את זה. הוא אמר שאין לו התנגדות לבירה פלסטינית בירושלים. הוא נתון לבכירי החמאס מסוקים. הוא לא פרטנר".

בנוסף הוא הפתיע ובניגוד לאמירתו במערכת בחירות הקודמת, הצהיר לגבי השאלה עם חבר הכנסת איתמר בן גביר יכול לכהן בתפקיד שר: "בהחלט יכול להיות, כל אחד יכול להיות. זה ברור לגמרי".

יחד עם זאת דחה את הדרישות של סמוטריץ' ובן גביר לגבע תפקידים: "אני שומע את הקולות האלו, אבל זה לא מה שיהיה. אנחנו חייבים ליכוד גדול גם כדי למנוע מלפיד שיקבל את המנדט, וגם כדי שנוכל למשול בצורה חזקה ויציבה ושהתיקים המרכזיים, ביטחון, חוץ ואוצר – צריכים להיות בידיה של מפלגת השלטון".

נתניהו התייחס לאפשרות לעימות מול לפיד: "אני שוקל את הבקשה הזאת. התקשורת מנסה להרדים אתכם, וראינו מה הם עשו בשנה האחרונה למדינת ישראל, למורשת ישראל ולעם ישראל. מי שנשאר בבית, עוזר ללפיד, גנץ, עבאס וטיבי להקים ממשלה. כדי לשים להם סוף – תבואו להצביע", סיכם.

בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד