כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הצטרף לחגיגה

מנסור עבאס התלהב מהקלטת סמוטריץ' ובליכוד הבהירו: "ספין שקרי"

בעקבות הקלטות סמוטריץ' שנחשפו אמש, עבאס טען כי הדברים מחזקים את טענתו כי נתניהו ניהל עמו משא ומתן להקמת ממשלה. בליכוד הגיב ותקפו

מנסור עבאס התלהב מהקלטת סמוטריץ' ובליכוד הבהירו: "ספין שקרי"
בנימין נתניהו/מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר רע"מ מנסור עבאס הגיב אמש (ראשון) להקלטות שפורסמו ב'כאן 11', בהן נשמע בצלאל סמוטריץ' מדבר בחריפות נגד בנימין נתניהו בין היתר על רקע ניסיונו להקים ממשלה עם עבאס.

עבאס אמר: כי זו "עדות נוספת שמוכיחה את צדקת הדברים שאמרתי לכל אורך השנה האחרונה - הליכוד הציע לנו הסכם קואליציוני על מלא והבטיח לנו שותפות פוליטית אסטרטגית. אמשיך לקדם את השותפות האזרחית לטובת החברה הערבית וכלל החברה הישראלית".

עוד בנושא:

סמוטריץ' הוקלט נגד נתניהו: "שקרן בן שקרן, הייתי נכנס בו ומרוויח"

נתניהו לסמוטריץ' ובן גביר: "תפסיקו לירות בתוך הנגמ"ש"

בליכוד הגיבו לדברי עבאס: "ספין שקרי שנועד לסייע ללפיד להכשיר את הממשלה שהוא רוצה להקים שוב עם מנסור עבאס והאחים המוסלמים. השקר הזה גם נועד כדי להקטין את הליכוד כדי שיש עתיד תהיה המפלגה הגדולה שעליה תוטל הקמת הממשלה. הדרך היחידה למנוע זאת היא להבטיח שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר בישראל".

גם ח"כ יואב קיש מ'הליכוד' שנטען כי היה זה שתיווך בשיחות בין 'הליכוד' לעבאס הכחיש שוב וכתב הלילה: "כל כמה חודשים זה עולה.. מבהיר בפעם האלף: מעולם לא הצעתי למנסור עבאס הסכם קואליציוני. ההצעה היחידה שהועברה היתה לתמיכה בחוק לבחירה ישירה. עבאס מוזמן להפסיק לשקר".

 

מנסור עבאס בצלאל סמוטריץ בחירות לכנסת ה-25 מפלגת הליכוד בנימין נתניהו יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד