כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מקים מדינה פלסטינית"

מחאה מול ביתו של גנץ: "תחושות הבטן קיבלו אימות"

אנשי תנועת רגבים הקימו הבוקר "מאחז פלסטיני" מול ביתו של שר הבטחון, במחאה על ההשתלטות הפלסטינית בשטחי יהודה ושומרון. הם פונו תוך דקות ותקפו: "גנץ מקים בפועל מדינה פלסטינית"

מחאה מול ביתו של גנץ: "תחושות הבטן קיבלו אימות"
המחאה מול ביתו של גנץ צילום: רגבים

אנשי תנועת רגבים הגיעו בשעות הבוקר (שני) לשכונת מגוריו של שר הבטחון בני גנץ בראש העין והעמידו מבנה עטור בדגלי פלסטין והאיחוד האירופי.

התנועה הגיעה במחאה על ההשתלטות הפלסטינית בשטחי יהודה ושומרון, שהועצמה תחת כהונתו של גנץ. המבנה הוקם כחלק מהשקת דו"ח "מלחמת ההתשה 2022" העדכני הממפה את הבניה הבלתי חוקית הפלסטינית בשטחי C ביהודה ושומרון ומצביע על עליה ניכרת בהיקפי הבניה בשנה האחרונה.

תוך דקות ספורות מאז שהגיעו בסמוך לביתו של גנץ עם המבנה, הגיע כוח משטרתי וסיור של הפיקוח העירוני ודרש מהם להתפנות מהמקום. מנכ"ל רגבים מאיר דויטש מסר: "בקדנציה של גנץ הוקמו 5,535 מבנים בלתי חוקיים פלסטיניים בשטחי C ביהודה ושומרון".

הוא מוסיף, "אנו עורכים מחקר ומיפוי מעמיק מדי שנה על מצב הבניה הבלתי חוקית. החודש קיבלנו את הנתונים העדכניים והזדעזענו. תחושות הבטן קיבלו אימות: קצב הבניה זינק ב 80%. לא רק שגנץ מפקיר את יהודה ושומרון, הוא פועל להקמה דה פקטו של המדינה הפלסטינית. הבחירות בשבוע הבא סובבות סביב שאלה אחת: האם תוקם מדינה פלסטינית".

תנועת רגבים בני גנץ מאחז פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד