כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
לקראת הבחירות

ראשי יש"ע נגד גנץ: "גורם לשפל באישורים"

ראשי רשויות ביהודה ושומרון במתקפה חריפה על מדיניותו של שר הביטחון, על רקע הבחירות והניסיון שלו לשכנע את הימין הרך: "מקפיא את הבנייה וגורם לשפל באישורי תכניות הבנייה שלא היה כמוהו שנים רבות"  

ראשי יש"ע נגד גנץ: "גורם לשפל באישורים"
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראשי הרשויות ביהודה שומרון ובקעת הירדן תקפו היום (שני) בחריפות את שר הביטחון בני גנץ במכתב לתושביהם, על רקע הבחירות בעוד שמונה ימים.

ראשי הרשויות מיידעים במכתבם את התושבים כי בחודשים האחרונים שר הביטחון בני גנץ עצר לחלוטין את עבודת תכנון הבנייה ביהודה שומרון ובקעת הירדן למרות הבטחותיו. 

במכתב שישלח למאות אלפי מהתושבים, נכתב כי "בשנה החולפת התקיימה אך ורק ישיבת תכנון אחת במקום ארבע כפי שהיה מסוכם ונהוג עד עתה. בניגוד לנאמר על כך שממשלה זו מאשרת תכניות כמו הממשלה הקודמת, הנתונים מראים אחרת".

"בשנים 2021-2022 ירד מספר אישורי התוכניות לשפל שלא היה כמוהו שנים רבות. מדיניות זו של חיזוק הרש"פ המעודדת טרור ועצימת עיניים מול הבנייה הלא חוקית שהיא מבצעת".

"יחד עם הקפאת התכנון של ההתיישבות הישראלית באזור – מעבירה מסר של חולשה כלפי אויבנו ומהווה סכנה לעתיד ולביטחון ישראל. שר הביטחון עוצר את הבנייה ליהודים, ומעודד את הבנייה הערבית הלא חוקית", לשון המכתב.

גנץ מועצת יש"ע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד