כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
האסון בירושלים

אביו של יואל דוד ז"ל בן ה-9: "ראיתי בחדשות"

אסון התאונה המחרידה בירושלים ביום רביעי בה נהרג הילד יואל דוד ז"ל טלטל את כולם. למחרת הטרגדיה שפקדה אותו בעודו בחו"ל מספר האב על אישיותו המיוחדת של בנו, איך התעדכן על האסון הנורא ומעביר מסר מצמרר להורי ישראל | צפו

אביו של יואל דוד ז"ל בן ה-9: "ראיתי בחדשות"
הרב דניאל לנאו צילום: מתוך שידורי כאן 11

יממה אחרי מות בנו בתאונה המחרידה בירושלים, הרב דניאל לנאו, שליח חב"ד בקייב מאוקראינה שעלה ארצה מאימת המלחמה סופר לבנו בראיון לעקיבא וייס ב'כאן 11' ומעביר מסר מטלטל להורים.

האב השכול מספר בפתח הריאיון כי בנו יואל דוד ז"ל שנהרג מפגיעת משאית מערבל בטון, "נולד 9 חודשים אחרי שיצאנו לשליחות בקייב בירת אוקראינה. היה ילד מוכשר ביותר. בגיל שנה כבר דיבר חופשי. בגיל ארבע כבר ידע לקרוא חופשי".

לדבריו, "הוא הצטיין גם בלימוד בחיידר וגם במידות טובות וכולם מאוד אהבו אותו. אחרי המלחמה זה היה ממש פיצוצים וניסו לכתר את קייב והיה גל של בריחה. בסוכות הייתי איתו ועם הילד הגדול בקייב בפעילות של שיעורי תורה עזרה וקירוב אנשים פעילות אדירה. ליואל דוד היה לו חלק מאוד גדול בזה, קידוש השם שהוא עשה עם ההתנהגות שלו".

עוד בנושא:

אסון בירושלים: ילד חרדי נפגע ממשאית - ונהרג

טרגדיה מחרידה: יואל דוד בן ה-9 עלה מקייב ונהרג בירושלים

הרב לנאו מספר איך שמע על הבשורה המרה: "נסעתי להכנסת ספר תורה בקפריסין אתמול התקשרו אליי להגיד שיש תאונה בירושלים, הילד שלי מעורב שאקנה כרטיס ומיד אחזור, ניסיתי להבין מה קרה, לצערי המידע הראשון שקיבלתי זה שראיתי בחדשות שיש ילד חרדי שנהרג".

"הנכס הכי יקר שיש לנו זה הילדים שלנו וצריך להעריך כל רגע שיש לנו עם הילדים", מסכם האב השכול את הראיון כשדמעות חונקות את גרונו. "לעודד אותם, על כל מעשה טוב שהם עושים לחבק אותם. להגיד לקדוש ברוך הוא תודה. אלה הנכסים הכי שווים והכי טובים שיש לנו".

"הוא סיים את השליחות שלו ועשה המון... אני בטוח שהוא נמצא בגן עדן ועלה כיתה". סיים האב.

אב שכול תאונת דרכים קטלנית ילד חרדי תאונת משאית יואל דוד לנאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד