כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המסר מהחמ"ל

כבר לא מסתיר: כך מתכוון לפיד להקים ממשלה

במהלך תדרוך שהעביר לקראת יום הבחירות, יו"ר יש עתיד הודה כי הוא לא פוסל שחד"ש-תע"ל יהיו חלק מהקואליציה הבאה בראשותו, כשאמר בנחרצות: "בכל הסקרים האחרונים היה נתון אחד: 60:60, זאת אומרת שהבחירות הבאות יוכרעו בחדר הזה"

כבר לא מסתיר: כך מתכוון לפיד להקים ממשלה
לפיד עם מנסור עבאס ווליד טאהא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה יאיר לפיד חשף הערב (מוצ"ש) כיצד הוא מתכנן להקים ממשלה בבחירות הקרובות, לאחר שעד כה הוא סירב לאשר שייתמך בנציגי הרשימה המשותפת חד"ש-תע"ל להקמת קואליציה.

לפיד הגיע לחמ"ל יום הבחירות של 'יש עתיד' וחישב את חד"ש-תע"ל כחלק מהגוש שבאמצעותו הוא מתכנן להקים את הממשלה: "אתמול היו הסקרים האחרונים. בכל הסקרים היה נתון אחד: 60-60, זאת אומרת שהבחירות הבאות יוכרעו בחדר הזה. ושם ראשי המטות שלנו כבר על מסך".

"אנחנו רואים ב-24 השעות האחרונות התחלה של תנועה מעניינת, אנחנו במומנטום וכולם רואים את זה. זה יקרה בשטח. השטח יכריע את הבחירות האלה. אנחנו צריכים לעלות במנדט אחד וניצחנו".

הוא הוסיף ואמר: "זה קורה פה, זה קורה כי אנחנו מדוייקים, זה קורה כי אנחנו מנוסים, זה קורה כי אין ויכוח במרחב הפוליטי הישראלי למי יש את השטח הכי טוב בארץ- יש עתיד. אז אנחנו נביא מכל שכונה, מכל עיר, מכל מושב, אנשים שמאמינים שהגיע הזמן לבחור בעתידה של מדינת ישראל על פני עברה".

בחירות לכנסת ה-25 יאיר לפיד אחמד טיבי איימן עודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד