י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נפלטה מהפוליטיקה אחרי עשור

שקד מסכמת: "כמעט כל יום היה קשה"

יו"ר 'הבית היהודי', שלא הצליחה לעבור את אחוז החסימה, סיכמה עשור בפוליטיקה הישראלית: "קיבלתם אותי לפני עשר שנים – נציגה לא מגזרית של המגזר הדתי-לאומי. וכזו השתדלתי להיות". היא הוסיפה: "גם בתוך המחנה שלי ספגתי לא פעם חיצים ממי שאצה להם הדרך"

שקד מסכמת: "כמעט כל יום היה קשה"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

איילת שקד, יו"ר מפלגת הבית היהודי, סיכמה היום (רביעי) עשור בפוליטיקה, לאחר שתוצאות האמת מראים שהיא הצליחה לעבור את אחוז החסימה כפי שחזו כל הסוקרים.

שקד כתבה בפוסט בפייסבוק: "עשר שנים עברו מאז נכנסתי לפוליטיקה. כמעט כל יום היה קשה, אך כמעט כל קושי היה מוצדק. עבורי, לא הייתה, וגם לא תהיה, זכות גדולה יותר מאשר לשרת את עם ישראל בכנסת, בממשלה. בכל מקום".

"קיבלתם אותי לפני עשר שנים – נציגה לא מגזרית של המגזר הדתי-לאומי. וכזו השתדלתי להיות. ולצד זה, כמובן – נציגת המחנה הלאומי הכולל. אין גבול להערכה שיש לי אליכם. אתם ציבור מדהים", הוסיפה.

שקד תקפה גורמים בימין: "לצערי, גם בתוך המחנה שלי ספגתי לא פעם חיצים ממי שאצה להם הדרך. ממי שכנראה מאמינים שמהפכות בסדר גודל היסטורי אמורות להתרחש במהירות שבה מקלידים ציוץ ארסי ומתוחכם בטוויטר. ובכן, הן לא".

"בשנות המסע הזה היו מהלכים קשים ומורכבים. כאלה שקרעו אותי. אני מודה לכם, ואוהבת אתכם עד בלי די. אמשיך לפעול למענכם. אמשיך לפעול בדרכנו. בכל מקום שבו אהיה. שלכם, איילת", סיכמה.

איילת שקד הבית היהודי תוצאות הבחירות לכנסת ה-25 בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד