כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ההכחשה ועוצר הראיונות

הח"כ מ'הליכוד': איילת שקד רצה בתיאום איתנו

חבר הכנסת יואב קיש ממפלגת הליכוד הודה שהריצה של 'הבית היהודי' עד הסוף הייתה בתיאום עם מפלגתו: "אני חושב שהיא עשתה את המעשה הנכון". בליכוד הכחישו והורו על עוצר ראיונות | שקד: "ווידאתי עם יריב לוין שהריצה לא תפגע בגוש הימין"

הח"כ מ'הליכוד': איילת שקד רצה בתיאום איתנו
יואב קיש ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם 'הליכוד' עמד מאחורי הריצה של שקד עד הסוף למרות הסיכויים האפסיים? חבר הכנסת 'יואב קיש' מס' 8 ברשימה, אמר הערב (רביעי) כי הריצה של 'הבית היהודי' הייתה בתיאום עד הסוף איתם.

קיש אמר בראיון ל'חדשות 12', "אני יודע שהייתה כוונה שלה לפרוש, והיה שיח עם הליכוד על האירוע הזה. רק אומר בבירור שאין שום קשר לתפקיד, לא היה דיל עם שקד", הוסיף קיש. 

"לא תפקיד ולא שום דבר. אני יכול לומר שבהתייעצות הייתה החלטה שהיא ממשיכה עד הסוף, ואני חושב שהיא עשתה את המעשה הנכון. קשה לי לסלוח אחרי כל מה שעברתי, אבל לפחות בסיפא של המעשה היא עשתה את המעשה הנכון".

במפלגת 'הליכוד' מיהרו להכחיש את הטענה שהושמעה, וכאמור שקיש מאשר אותה: "לא היה שום תיאום מול איילת שקד". בנוסף, בליכוד הכריזו על עוצר ראיונות בשל התבטאויות מזיקות של ח"כים מהמפלגה, בהם מיקי זוהר שהצהיר כי לא ייכנס לקואליציה בלי פסקת התגברות ודודי אמסלם שמתעקש לקבל את תיק המשפטים.

שקד הגיבה ואמרה: "בעקבות הפרסומים האחרונים ברצוני להבהיר. ההחלטה לרוץ עד הסוף הייתה שלי בלבד מתוך אמונה שהקול של הבית היהודי הוא קול חשוב שחייב לבוא לידי ביטוי".

"מתוך אחריות לגוש הימין שוחחתי עם יריב לוין ווידאתי שבמקרה שלא נעבור את אחוז החסימה, הריצה לא תפגע בגוש הימין. יריב לוין הבהיר שעמדתם היא שהריצה אינה מזיקה כלל לגוש, אלא להיפך".

איילת שקד יואב קיש בחירות לכנסת ה-25 תוצאות הבחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד