כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אופוזיציה מסוכסכת

"מחיר היוהרה" • המתקפה של מיכאלי לא עוברת בשקט

המתקפה של מרב מיכאלי נגד יאיר לפיד היא היחידה והראשונה שנשמעה בינתיים בפומבי. ב'יש עתיד' הרשמית כמו גם בלשכת לפיד לא התגוננו, אולם שני הבכירים במפלגתו יצאו בתגובה די קצרה ומתומצתת | גם בכיר 'העבודה' לשעבר ביקר את מיכאלי

"מחיר היוהרה" • המתקפה של מיכאלי לא עוברת בשקט
יאיר לפיד בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

האופוזיציה מסוכסכת - כולם נגד כולם: יו"ר מפלגת 'העבודה' מרב מיכאלי שהובילה את המפלגה שהקימה את המדינה לשפל חסר תקדים בדמות ארבעה מנדטים, לא לקחה אחריות לכישלון ושיגרה אמש בהצהרה לתקשורת חיצי האשמות לעבר ראש הגוש יאיר לפיד שלדבריה דאג לעצמו ודאג לחסל את 'מרצ' וכמעט הצליח לחסל את 'העבודה'.

בדוברות 'יש עתיד' הרשמית שהיתה פעילה שעות נוספות לאורך מערכת הבחירות לא נשמעה כל תגובה, גם ראש המפלגה עדיין שומר על שתיקה ולא הודף את הטענות הקשות נגדו. 

מי שכן הגיבה אך בקצרה, זו מס' 2 ברשימת 'יש עתיד' שרת הכלכלה היוצאת אורנה ברביבאי שכתבה בחשבון הטוויטר: "מיכאלי, במקום להיות חלק מהמאבק בקואליציה מסוכנת, את תוקפת את מי שהושיט לך יד וסרבת. קחי אחריות על כשלונך".

מרב מיכאלי מסרבת לקחת אחריות ותוקפת: "לפיד עבד נגדנו, חיסל את מרצ"

גם עידן רול, המשמש כסגן שר החוץ יאיר לפיד הגיב ותקף: "ממשלת השינוי כולה משלמת את מחיר היוהרה של מרב מיכאלי. האחריות להביא מצביעים למפלגת העבודה היא עליה ועליה בלבד. מסתבר שיותר קל לדבר על מנהיגות מאשר להראות כזו בפועל".

דפנה שפיגלמן, מי שניהלה את מערך השכנוע הטלפוני של 'יש עתיד' הגיבה לגופן של הטענות וכתבה: "מירב מיכאלי, כמנהלת חמ"ל המשכנעים הארצי של יש עתיד, שפעל בחודשיים האחרונים, פתחתי את תדריך הבוקר - בכל בוקר, במסר הבא: אנחנו לא מדברים עם מצביעי או מתלבטי מרצ, עבודה וליברמן בכלל! אם מישהו אומר שמצביע להם - נברך אותו ביום טוב ונמשיך לשיחה הבאה. אז אולי בכל זאת תקחי אחריות?".

דווקא בקרב הלשעברים במפלגת 'העבודה' נשמעה שתיקה רועמת, מלבד קול אמיץ אחד, ח"כ לשעבר מ'העבודה' איציק שמולי שתקף את מיכאלי על דבריה: "המון מלל חסר משמעות שנועד לכסות על אמת אחת פשוטה וכל כך הרבה ניתוק וחוסר מודעות. ההזיות של מרב על ראשות ממשלה הן שריסקו את הגוש והטביעו את מרצ מתחת לאחוז החסימה. צריכות ללכת".

מרב מיכאלי בחירות לכנסת ה-25 אורנה ברביבאי יש עתיד יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד