כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לא פעם ראשונה

פלוסי מגיבה לראשונה על התקיפה ומצטטת שיר ישראלי

יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית הגיבה פעם הראשונה לתקיפת בעלה, והחליטה במפתיעה לבחור לצטט שיר של זמר יהודי "אין לי ארץ אחרת", כשהיא מוסיפה: "צריך לאחד את המדינה". זאת לא הפעם הראשונה שהיא מזכירה את השיר

פלוסי מגיבה לראשונה על התקיפה ומצטטת שיר ישראלי
גבעת הקפיטול צילום: pixabay

שבוע חלף מאז התקיפה של פול פלוסי, בעלה של יו"ר בית הנבחרים הדמוקרטית ננסי, על ידי פעיל ימין קיצוני ולראשונה אשתו מגיבה לאירוע.

ננסי פלוסי התייחסה בשידור בפייסבוק, לקראת בחירות האמצע בקונגרס, והודתה על התמיכה וההחלמה של בעלה. פלוסי בחרה לצטט ציטוט מתוך שיר ישראלי כדי להעביר את המסר שהיא עדיין מאמינה במדינה.

היא ציטטה את השיר "אין לי ארץ אחרת" של אהוד מנור. "זה שיר שאני מוצאת בו המון עצב אבל גם המון השראה. אנחנו צריכים לאחד את המדינה שלנו", אמרה.

זאת לא הפעם הראשונה שפלוסי מצטטת מתוך השיר הישראלי. גם לאחר אירועי הקפיטול לפני מספר שנים בחרה יו"ר בית הנבחרים לקחת שורות מתוך השיר המפורסם.

כזכור, בעהל, פול הותקף לפני כשבוע בביתם על ידי פטיש ושוחרר מבית החולים כעבור שבוע, לאחר שעבר ניתוח לאיחוי שבר בגולגולת וקיבל טיפול לפציעות שהוגדרו קשות בידו וזרועו.

מפוסטים ברשתות החברתיות שפרסם החשוד בתקיפה, דיוויד די-פפה, בן 42, עולה כי הוא מאמין בתיאוריות קונספירציות המזוהות עם תנועות ימין קיצוני בארצות הברית, בהן הכחשת השואה ושהפשיטה על הקפיטול הייתה פרובוקציה של השמאל.

ננסי פלוסי ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד