כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התוצאה הגרועה בתולדותיה

לא מבזבזים זמן: המהלך המתגבש במפלגת העבודה

במפלגת העבודה זועמים על מיכאלי שלא לקחה אחריות בהצהרתה על התוצאה הגרועה של המפלגה בבחירות וכבר החלו לפעול על מנת לכנס את ועידת המפלגה לצורך פתיחה בהליך החלפתה | אלו השלבים להדחת מיכאלי

לא מבזבזים זמן: המהלך המתגבש במפלגת העבודה
פריימריז במפלגת העבודה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

למרות סיבוב אחד של חסד, במפלגת העבודה ממשיכים במסורת וכבר הערב (ראשון) שולפים סכינים ומתכננים את הדחת היו"ר מרב מיכאלי לאחר תוצאה עגומה בבחירות. 

לפי דיווח של תמיר מורג ב'ישראל היום', גורמים במפלגת העבודה החלו לפעול על מנת לכנס את ועידת המפלגה לצורך פתיחה בהליך החלפתה של ראש התנועה.

למרות שלוועידה אין את הסמכות להדיח את יושבת ראש התנועה, היא יכולה להורות על בחירות בזק בקרב מתפקדי המפלגה, בהן סביר שמיכאלי לא תשרוד.

במפלגה זועמים על מיכאלי שלא לקחה אחריות בהצהרתה על כישלון המפלגה והגוש כולו בבחירות, הרבה בגלל התעקשותה שלא לחבור למרצ כדי להצילה מאחוז החסימה - וכן הירידה לארבעה מנדטים בלבד, התוצאה הגרועה בתולדות המפלגה.

מיכאלי אמרה כי תשקול אם להקדים את הפריימריז לתפקיד היו"ר, אך סירבה להתחייב על כך. כדי לכנס את הוועידה ולהקדים את הפריימריז יש צורך בגיוס של יותר מאלף חתימות של חברי הוועידה, אולם ההערכה היא כי החתימות יושגו והוועידה תתכנס בשבועות הקרובים.

 

 

העבודה מרב מיכאלי בחירות לכנסת ה-25 תוצאות הבחירות לכנסת ה-25 הדחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד