ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
התפשטה לקומות העליונות

בני ברק: שריפה פרצה בבניין, נזק רב לדירות | תיעוד

מספר דירות בבניין מגורים בבני ברק ניזוקו בעקבות שריפה שפרצה באחת הקומות | כוחות הכיבוי הצליחו להשיג שליטה על האש, לא היו נפגעים

בני ברק: שריפה פרצה בבניין, נזק רב לדירות | תיעוד
השריפה בבני ברק צילום: ידיעות בני ברק

שריפה שפרצה בצהריים (שני) בבניין מגורים בשכונת קרית הרצוג בבני ברק, גרמה לנזק רב למספר דירות, בהן אחת שנשרפה כליל. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום הצליחו להשיג שליטה על האש. לא היו נפגעים כתוצאה מהדליקה. 

מכבאות והצלה נמסר כי טלפונים רבים הגיעו סמוך לשעה 13:15 אל משל"ט 102 של מחוז דן עקב השריפה. האש, אשר פרצה בדירה בקומה השנייה, התפשטה במהירות אל עבר הקומה שמעליה ועשן סמיך רב אפף את המבנה. אל המקום הוזעקו צוותי כיבוי מתחנת בני ברק ובסיוע צוותים מתחנות תל אביב ורמת גן, בפיקוד מפקד המשמרת, רב רשף דדי קולימר.

הצוותים פעלו במקום בקור הרוח המתבקש על מנת לחתור למגע עם מוקד האש וביצעו סריקות אחר לכודים ופתיחת פתחי שחרור עשן בחדר המדרגות. האירוע הסתיים כאמור ללא נפגעים בנפש אך עם נזק רב לרכוש. חוקר דליקות זומן למקום לחקירת נסיבות פרוץ השריפה.

ממדור הסברה של כבאות והצלה נמסר: "גם אירוע זה היה יכול להסתיים עוד בשלביו הראשונים במידה ובעלי הדירה היו מתקינים גלאי עשן. הגלאי, אשר מצפצף ומתריע מבעוד מועד, היה מאפשר לבעלי הדירה זיהוי מוקדם של הדליקה וכיבוייה באמצעים מקומיים או לחילופין לחייג 102 אל משל"ט דן ולדווח על השריפה עוד משלביה ההתחלתיים".

 

שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד