כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מת מצווה בבני ברק

נכוותה קשות מנרות השבת - ונפטרה מפצעיה

מרת אמירה נחום ע"ה מרחוב האי גאון בבני ברק נפטרה היום בבית החולים אחרי שבערב שבת פונתה במצב קשה לבית החולים לאחר שנכוותה מנרות השבת. בזק"א מארגנים את הלוויה היות ומדובר באישה גלמודה ללא קרובים

נכוותה קשות מנרות השבת - ונפטרה מפצעיה
נרות שבת. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר נפטרה לבית עולמה האישה החשובה מרת אמירה סמירה נחום ע"ה מרחוב האי גאון בבני ברק, לאחר שנכוותה בערב השבת האחרונה מנרות השבת שנפלו עליה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כונני ארגון הצלה הוזעקו בכניסת שבת לביתה רחוב רב האי גאון בבני ברק יחד עם פרמדיקים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני למנוחה ע"ה שהייתה עם כוויות מנרות השבת. היא פונתה במצב קשה לבית החולים. 

פרמדיק הצלה צביקה גדלוביץ וחובש הצלה פיני עזרא סיפרו לאחר האירוע: "כשהגענו למקום, הכווינו אותנו לאשה כבת 50 עם כוויות בכל חלקי גופה, לאחר שנכוותה. יחד עם חובשים ופרמדיקים של מד"א והצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני במקום, והיא פונתה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים שיבא בתל השומר". 

ב'בחדרי חרדים' דווח השבוע כי ממצאי החקירה הראשונית של מערך כבאות והצלה קבעה כי השריפה שפרצה ביום שישי בדירת מגורים בבני ברק, נגרמה כתוצאה מנרות שבת.

היום (שני) כאמור נקבע מותה בבית החולים לאחר שמצבה הידרדר מאוד והיא השיבה את נשמתה ליוצרה. המנוחה ע"ה נולדה בעירק לאביה אברהם ז"ל, היא הייתה מפורסמת ברחוב האי גאון כאישה גלמודה שרבים מתושבי השכונה היו מסייעים לה.

במחלקה המשפטית של זק"א בהנהלת מכל'ה גוטווין דאגו לשחרור הגופה מבלי שליחה למכון באבו כביר, מתנדבי זק"א מארגנים את הלוויה, מבקשים כי היות שמדובר ב"מת מצווה הכל קרוביו", מי שיכול לזכות במצווה להשתתף במסע הלוויה יבורך.

הלוויותיה תצא הערב בשעה 20.00 מביתה ברחוב האי גאון 20 בבני ברק לבית החיים החדש בעיר אלעד שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

מת מצווה הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד