י"ב סיון התשפ"ד
18.06.2024
מנקב צמיגים ומאיים בסכין

התיעוד האלים בכביש: כתב אישום נגד הנהג

הנהג, תושב בת ים, נאשם בעבירות של איומים, חבלה במזיד ברכב והחזקת סכין שלא כדין במהלך האירוע שהתרחש לפני כשבועיים בכביש 431  

התיעוד האלים בכביש: כתב אישום נגד הנהג
התקיפה בכביש 431 צילום: לפי סעיף 27א

לבית המשפט הוגש היום (שני) כתב אישום נגד תושב בית ים, שבתיעוד שפורסם אמש ברשתות החברתיות נראה מנקב צמיגי רכב של נהג אחר במהלך ויכוח ואף מאיים בסכין.

כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום ברחובות מייחס לנהג האלים לעבירות של איומים, חבלה במזיד ברכב והחזקת סכין שלא כדין, במהלך האירוע שהתרחש לפני כשבועיים בכביש 431.

התקיפה בכביש 431/צילום: לפי סעיף 27א

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לפרסומים אתמול באמצעי המדיה השונים, בדבר סרטון המתעד לפני כשבועיים אדם משחית 2 גלגלי רכב בכביש 431 באמצעות סכין, ע"ר ויכוח עם נהג אחר, מאשרים כי התקבלה תלונה סמוך למועד האירוע שנחקרה בתחנת רחובות, במסגרתה נחקר החשוד - תושב בת ים בשנות ה-20 לחייו".

בתיעוד שפורסם נראה הנהג שולף סכין ומנקב את צמיגי רכבו של נהג אחר במהלך ויכוח בכביש 431. בהמשך הוא נראה מתקרב עם הסכין לעבר גופו של הנהג ומאיים אליו.

התקרית החריגה התרחשה לפני כשבועיים. לאחר קבלת התלונה, נעצר החשוד לחקירה בתחנת רחובות. בתום החקירה הוא שוחרר לביתו. מהמשטרה נמסר כי "בתום חקירה ובהתאם לממצאיה, הועברו כלל ממצאיה להמשך טיפול התביעות לשם מיצוי הדין. הנהג המותקף, תושב ראשון לציון, לא נפגע בתקרית".

 

כתב אישום אלימות בכביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד