ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
פרטי דואר כמסווה

בשכונה החרדית: פרץ לדירות ורכבים - ונעצר | תיעוד

תושב גבעת זאב נאשם בשורת פריצות לדירות מגורים וכלי רכב בירושלים | באחד המקרים, פרץ לדירה בשכונת בית וגן בבירה, אליה נכנס כשבידיו דברי דואר, שלהערכת חוקרי המשטרה שימשו מסווה לפעולותיו בכדי למנוע חשד כלפיו על ידי עוברי אורח

בשכונה החרדית: פרץ לדירות ורכבים - ונעצר | תיעוד
הפורץ עם קסדה לראשו צילום: מתוך הסרטון

בתום פעולות חקירה שניהלה תחנת מוריה במחוז ירושלים כנגד תושב גבעת זאב, הוגש נגדו בימים האחרונים כתב אישום בגין התפרצויות וגניבת רכוש בשווי כספי רב.

בפעילות שערכו בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון, במסגרת חקירת פריצות לדירות מגורים וכלי רכב בדרום העיר, התחקו הבלשים אחר החשוד במעשה והוא נעצר לפני כשבועיים והועבר לחקירה בתחנת מוריה. מעצרו של החשוד הוארך בבי המשפט לטובת החקירה שהושלמה בימים האחרונים.

על פי החשד ועובדות כתב האישום שהוגש נגדו, בתאריך 6.11 במהלך שעות היום, הגיע הנאשם - תוך שהוא מפר את תנאי שחרורו של בית משפט המשפט בעניינו, שקבע כי עליו לשהות במעצר בית מלא במרבית שעות היממה - אל שכונת בית וגן בבירה, שם נכנס אל דירת מגורים כשהוא נושא בידיו דברי דואר, שלהערכת חוקרי המשטרה שימשו מסווה לפעולותיו בכדי למנוע חשד כלפיו על ידי עוברי אורח.

בעת שהותו בדירה, תר אחר מבוקשו תוך שהוא זורע אי סדר בחדר השינה של בעלי המקום. בנוסף, נטל הנאשם מתוך הדירה תכשיטים בשווי מוערך של כ-15 אלף ש"ח ולאחר מכן נמלט. בעקבות כך, הוגשה תלונה מקוונת למשטרה על ידי בעלי הדירה ונפתחה חקירה.

ימים ספורים לאחר מכן, בתאריך 10.11 בשעת לילה מאוחרת, הגיע הנאשם כשהוא רוכב על אופניים חשמליים אל מחסן חברת הפצה בשכונת גבעת שאול, גם במקרה זה, תוך הפרת החלטת בימ"ש בעניין מעצר בית שהושת עליו.

הנאשם ירד מאופניו, עטה כפפות על ידיו וניסה לפרוץ את דלת הכניסה למחסן. לאחר שלא צלח, ניגש לרכב שחנה בסמוך השייך לעסק, ניפץ את חלון הצד של הרכב ולאחר מכן פתח את הרכב והחל פותח ארגזים שהיו בתוכו, מהם נטל סכינים לחיתוך בשר ופריט נוסף. לאחר המעשה, עזב הנאשם את המקום. למחרת, הוזעקו שוטרי סיור תחנת מוריה למקום ובעלי הרכב הגיש תלונה למשטרה בעקבותיה נפתחה חקירה.

כאמור, לאחר מיצוי פעולות החקירה המקיפה בעניינו של הנאשם, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים את כתב האישום בבית המשפט לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

פריצה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד