כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הרשת שלא נכנעת

המלאי אוזל: תתחילו להתרגל למחסור במוצרים

החל מאתמול ה-1 בדצמבר נכנסו לתוקף עוד התייקרויות, כמו של מוצרי חברות תנובה ומחלבות גד. חברת שופרסל אשר לה הפריסה ארצית הגדולה ביותר בישראל לא נכנעת לעליית המחירים גם במחיר של אי קבלת סחורה | החברה תלתה מודעה ללקוחותיה

המלאי אוזל: תתחילו להתרגל למחסור במוצרים
המודעה בשופרסל צילום: מתוך הטוויטר של עינב קרנר

המלאי אוזל: תתחילו להתרגל למחסור של מוצרי 'תנובה' הלא מפוקחים ברשת 'שופרסל' כולל סניפי 'יש חסד' שפזורים בריכוזים החרדיים שהיא הרשת היחידה שלא חזרה בה מהסירוב לאשר את עליית המחירים.

בסניפי הרשת נתלתה אתמול (חמישי) מודעה ללקוחות על מקררי מוצרי החלב שבה נכתב: "לקוחות נכבדים, בשל אי הסכמת שופרסל לעליית המחירים ייתכן מחסור במוצרי הספק תנובה. אנו מזמינים אתכם לרכוש מוצרים מקבילים של מותגים אחרים. אנו מתנצלים על אי הנוחות".

מתוך הטוויטר של עינב קרנר.

בתוך כך, 'מחלבות גד' הודיעה לחלק מרשתות השיווק כי מי שלא תאשר את עליית המחירים לא תקבל סחורה מ-1.12. בחברה הסבירו כי "מחלבות גד הודיעו בתחילת חודש אוקטובר על עדכון מחירון המוצרים - בעלייה ממוצעת של 6.9% בלבד. וכי עדכון המחירון מתבצע לאור עליות המחיר הדרסטיות בארץ ובעולם ובמרכזו ההתייקרויות החדות במחיר החלב הגולמי, שעלה רק בשנתיים האחרונות ב-24%.

כתבת הצרכנות של גל"צ עינב קרנר מציינת כי בעשור האחרון - 'מחלבת גד' עדכנה את המחירון רק פעם אחת בלבד - בשנת 2018. עדכון המחירון נעשה בצורה שקולה ואחראית ככל הניתן, עם עלייה מינימלית ככל האפשר במוצרים הנמכרים והפופולאריים ביותר, ביניהם מוצרי הגבינות היומיומיים (כמו גבינה צפתית או ריקוטה שעלו בשיעור ממוצע של כ-4.5% בלבד) ולאחר שמחלבת גד אינה יכולה לספוג עוד את עליות המחירים הדרסטיות במשק.

חברת תנובה שופרסל יש חסד מוצרי חלב מחסור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד