כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
העתיד מתרחק

אפל משנה את הפרויקט הסודי שלה אחרי שמונה שנות פיתוח

אפל מפתחת במשך שנים רכב שאמור היה להיות אוטונומי לחלוטין, ללא הגה או דוושות, אך כעת היא נאלצת להשלים עם כך שבעזרת הטכנולוגיה הנוכחית זה בלתי אפשרי | הפרויקט הוסב לפיתוח רכב שיהיה אוטונומי רק בכביש מהיר, וההשקה נדחתה ל-2026

אפל משנה את הפרויקט הסודי שלה אחרי שמונה שנות פיתוח
רכבי טסלה צילום: unsplash

אפל צמצמה את תוכניותיה השאפתניות לייצר רכב חשמלי אוטונומי ודחתה את יעד ההשקה שלו ל-2026, כך דיווח העיתון 'בלומברג' אתמול (שלישי), מפי מקורות הנוגעים לנושא. בעקבות הפרסום ירדה מניית יצרנית האייפון ב-2.4%.

פעילות החברה בתחום הרכב, המכונה "פרויקט טיטאן", התקדמה בצורה בלתי עקבית מאז 2014, אז החלה החברה לתכנן את הרכב מאפס. אפל מכוונת כעת לעיצוב פחות שאפתני, שיכלול הגה ודוושות ויתמוך ביכולות נהיגה אוטונומיות מלאות רק בכבישים מהירים, כך על פי בלומברג.

בדיווח צוין שהחברה מתכננת לפתח כלי רכב שמאפשר לנהג לבצע משימות אחרות על כבישים מהירים, ולקבל התראה כאשר עליו לעבור לשליטה ידנית ברכב.

בלומברג דיווח בשנה שעברה שאפל פועלת להקדים את השקת הרכב ל-2025 לכל המוקדם, ושהיא ממקדת את הפרויקט ביכולות נהיגה אוטונומית מלאות. אפל שאפה בתחילה לייצור רכב ללא הגה ודוושות, עם חלל פנים שמעוצב סביב נהיגה ללא מעורבות הנהג.

אפל (Apple) רכב אוטונומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד