כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אימה בבית המדרש

"יחד עם הטלית": איים לשרוף את המקובל - ונעצר

החשוד הגיע לבית המדרש של המקובל הרב קוק - ושיגר לעברו איומים חמורים: "אשרוף אותך יחד הטליתות" | בית המשפט דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו ושחרר את החשוד בתנאים מגבילים

"יחד עם הטלית": איים לשרוף את המקובל - ונעצר
הגר"ד קוק צילום: שוקי לרר

תושב טבריה נעצר ע"י המשטרה בחשד שאיים על המקובל הרב דב קוק. לפי החשד, התושב הגיע אתמול (רביעי) לבית המדרש של המקובל בטבריה, תוך שהוא מפר צו הרחקה מהעיר במסגרת תיק איומים אחר שבו הוא מעורב, ואיים על הרב במילים קשות: "אשרוף אותך יחד הטליתות". בנוסף, החשוד איים על נוכחים אחרים במקום. בית המשפט שחרר את החשוד בתנאים מגבילים, תוך שהוא מרחיקו פעם נוספת מהעיר.

המשטרה טענה בבית המשפט כי החשוד שוחרר לפני שבועיים, לאחר שבית המשפט אסר עליו להיכנס לתחומי העיר טבריה: "אתמול הוא הגיע לישיבת הרב קוק, איים על הרב שישרוף אותו ואת הטליתות שלו. הוא הודה בחקירתו כי עשה זאת רק בשל העובדה שלא היה לו מקום לישון והיה רעב", אמר נציג המשטרה בדיון.

בית המשפט קיבל את עמדת פרקליטתו של החשוד, עו"ד דנה אוחנה, שטענה כי "אין חשש לשיבוש החקירה בשעה שהחשוד הודה בהפרה ובאיום". לדבריה, "הוא אמר שלן במערה בירושלים והגיע לרב קוק כדי ללון במקום".

לפי החלטת בית המשפט, במסגרת שחרורו נאסר על החשוד להיכנס לתחומי העיר טבריה למשך שבועיים והוא ילון בבית אביו בשכונת נווה יעקב בירושלים. לצורך שחרורו, יחתום החשוד על התחייבות עצמית על סך 5000 ש"ח ולהבטחת תנאי השחרור יפקיד פיקדון על סך 2500 ש"ח נוספים.

המקובל רבי דב קוק טבריה איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד